Am bicicleta noua

Posted: iunie 16, 2014 in Informatii despre mine

Inca de mica mi-au placut plimbarile, fie ele pe jos sau cu bicicleta, nu era zi sa nu ma plimb cu orele impreuna cu prietenii mei. Pe atunci stiam sa ne bucuram de copilarie, ne placea sa ne jucam in natura si toti eram prieteni cu toata lumea. Ne tineam de picioarele parintilor pana ne cumparau biciclete pe care le foloseam pana la epuizare, de ramaneam cu ele in pana si tot le fugaream pe strazi si drumuri si coclauri.
Din fericire am vazut ca au inceput copiii din ziua de astazi sa revina la unele obiceiuri si am vazut din cin ce mai multi care folosesc biciclete. Chiar zilele trecute ma intreba o prietena de unde sa achizitioneze una pentru copilul ei. Am stat si m-am gandit si mi-am adus aminte de urmatorul site pe care il vizitasem cu cateva zile inainte deoarece si eu ma gandesc sa imi achizitionez o bicicleta:, am gasit un site-u unde sa gasestii cu produse de calitate.
Pe bikearena.ro gasesti toate tipurile de biciclete care sa multumeasca si pe cel mai bun si priceput in domeniul asta: biciclete de oras, biciclete electrice, biciclete dama, bicliclete de sosea, biciclete de copii, biciclete Mountain Bike, biciclete crtrekking. Si pentru ca tot vorbeam de biciclete de copii gasesti o gama foarta larga, produse care sa multumeasca toate gusturile celor mici. Au biciclete atat pentru fetite cat si pentru baietii, colorate, rapide, numai bune de scos in parc.
Si cum ziceam , pentru ca imi doresc o bicicleta, dau o raita pe la categoria biciclete dama si sincer imi fac cateva cu ochiul. Parca ma si vad alergand pe potecile din parc, cu parul in vant, simtind adierea imbietoare a florilor si suflul vantului pe piele, pe noua mea achitie de la Bikearena. Cu greu m-am hotarat sa cumpar bicicleta din poza de mai jos

DSC_0489-240x200

Biciclete second hand Bikearena.ro
A adevarata incantare, deoarece atunci cand mergi cu bicicleta te simti liber, te simti alt om, te simti in largul tau, in lumea ta. Tot pe site o sa gasesti si categoria de piese biciclete, ai nevoie de ceva, dai un clik si ai gasit.
Dupa ce am comandat bicicleta, m-am uitat pe un forum pe internet sa vad ce spune alte persoane despre biciclete.

Lasă un comentariu