Casa parintilor mei

Posted: Septembrie 12, 2014 in Conductive-Education

In sfarsit e timp frumos, m-am saturat de atata ploaie. As vrea sa pot sta toata ziua la soare, mai ales ca acum parintii mei s-au mutat la casa. Asta a fost visul lor de foarte mult timp. Nu au dorit sa faca acest pas pana sa iasa la pensie deoarece au zis ca e greu cu serviciul sa ai grija de o casa. Daca mai ai si o gradina de care sa ai grija, este mult de munca. Cum ambii parinti ai mei au crescut la tara, stiu cum e sa locuiesti la casa si nu au vrut sa-si complice viata mai mult.

Anul trecut a iesit si tata la pensie, mama era deja. Si de atunci tata mi-a zis ca daca va gasi o casa frumoasa langa Brasov, vinde apartamentul imediat si se muta la casa. Ocazia s-a ivit in primavara cand fratele meu a gasit un anunt cu o casa frumoasa pe internet. Totul a mers perfect cu vanzarea apartamentului, casa ne placea la toti. Intr-o luna ne-am mutat la noua noastra locuinta. Totul a fost minunat pana cand intr-o dimineata ne-am trezit ca masina lui tata avea  un  geam  spart la o usa din fata, ne mai lipsa si  doua scaune, cateva scule si unelte pe care le cumparase fratele meu pentru tata. Am anuntat politia imediat, dar nici pana azi nu au gasit hotii. Acum vreo 3 saptamani iar au incercat sa ne mai fura cate ceva, dar au gasit numai lucruri fara valoare prea mare.

Acum curand va fi ziua lui tata, eu si fratele ne-am gandit sa-i facem o surpriza, sa cumparam la casa camere de supraveghere sau un sistem de supraveghere. Asa tata nu mai sta cu teama ca noaptea hotii ne va fura tot ce vor gasi de valoare. Acum cu noua tehnologie moderna casele noastre pot fi supravegheate non-stop si poti vedea tot ce se intampla si pe telefoanele inteligente pe care le avem. Dar nu stiam ce sa luam si de unde. Nu prea aveam prea multe informatii despre aceste camere de supraveghere. Norocul nostru a fost ca eu am un amic care se pricepe, el mi-a explicat tot ce trebuia sa stiu.

Abia astept sa-mi vad parintii linistiti in privinta hotilor. Au fost tare stresati din cauza asta, n-au putut sa se bucure pana acum ca si-au indeplinit visul de a sta la casa. Odata cu montarea camerelor de supraveghere nimic n-o sa-i mai impiedice sa se simta bine in noua lor locuinta. Sunt foarte fericita pentru mama si tata, imi doresc tot ce e bun pentru ei

Lasă un răspuns

