Promotie de Valentine’s Day

Posted: februarie 4, 2015 in Conductive-Education

images

Azi am primit o veste buna. Cand am ajuns la serviciu, colegele vorbeau despre ceva interesant dupa zarva ce era in birou. Au descoperit ceva minunat pe internet, mai ales  pentru  ca colegele sunt femei elegante care apreciaza tot ce e de calitate pe lumea asta. Au aflat ca  acum cu doua saptamani inainte sa fie ziua indragostitilor, Valentine’s Day.se desfasoara un concurs dragut cu un premiu atragator pentru orice femeie.

Cum colegele mele le place sa sarbatoreasca  ziua indragostitilor importata de la americani, rtau foarte incante de acest concurs. Eu cred ca ele adora Valentine’s Day si pentru bijuteriile care le primesc de la iubitii lor. In fiecare an le vad dup ace se termina cu sarbatorea cu o bijuterie noua pe mana sau la gat  se lauda cat de bine s-au distract cu prietenii lor cine stie in ce restaurant elegant.

Colegele vorbeau ca au gasit pe internet un concurs organizat special cu ocazia Valentine’s Day  de un site renumit de lenjerii de pat la care poti un premiu o bijuterie superba Orice persoana care cumpara o lenjerie de pat in perioada 1-12 februarie, primeste doua lenjerii de calitate  in loc de una si automat intra in cursa de a castiga un pandant de aur sub de inima  de 14 k.

Castigatorul se va trage la sorti pe 13 februarie. Premiul se va trimite persoanei norocoase prin curierat pe 14 februarie

Sunt de acord cu colegele mele ca merita sa particip la acest concurs pentru ca lenjerii de pat de calitate ii trebuie oricui. Cine nu doarme bine intr-un pat cu o lenjeriie de calitate? Si daca primesti doua in loc de una, esti linistita pentru o vreme ca ai paturile imbricate frumos. Nici premiu nu mi-ar displace, am un pandant de 14 k sub forma de inima. Si eu ador bijuteriile de calitate, din pacate nu am norocul colegelor sa am iubit bogat. Niciodata nu am avut.

Cred ca la multi dintre cei care imi cititi blogul o sa va placa informatiile din acest articol.Anul asta Valentine’s Day va poate aduce un cadou atat de frumos daca considerati ca oferta de lenjerii de pat 1+1, adica cumparati una si primiti doua este ceea ce va trebuie acum. Dupa mine e o oferta de nerefuzat, cred ca imi cumpar si eu lenjerii si ma voi ruga sa castig acel pandant de aur de 14k sub de inima.

Va urez la toata success daca va hotarati sa acceptati oferta sis a participate la concurs. Va doresc un Valentine’s Day fericit!

Eu sunt de parere ca ar trebui sa le aratam mai mult celor care ii iubim ca tinem mult la ei, ca sunt foarte importanti pentru noi. Nu e rau sa sarbatorim de Dragobete sau Valentine’s Day , sa petrecem o zi de neuitat cu cel care credem ca va fi jumatatea noastra pana moartea ne va desparti, dar sa le aratam si in alte zile ca ii iubim mult.

Daca castiga cineva concursul dintre cei care imi cititi articolele sa ma anuntati si pe mine. Va multumesc!

Lasă un comentariu