Clinica stomatologica Cris-Smile

Posted: Mai 5, 2015 in Informatii despre mine

LogoCrisSmileBUN

Ti-e frica de dentist, asa-i? Stiu. Pana acu’ doua saptamani eram de aceeasi parere cu tine. Cu toate ca atunci cand eram mica, iubeam sa vizitez dentistul. Imi placea acel aparat, ca burghiul. Eram atrasa de acel aparat. Totusi, cu timpul, am refuzat sa mai vizitez dentistul. Incepuse sa-mi fie frica sa mai merg. Pana acu’ o luna, cand pastilele pur si simplu nu-si mai faceau efectul.

Durerea era insuportabila. Stiam ca voi fi obligata sa merg la dentist, dar am zis sa astept. Poate trece. De unde? Durerea se aprofunda pe zi ce trece, asa ca m-am interesat repede pe internet. Am vrut sa caut o clinica stomatologica profesionala in Bucuresti. Am cautat un cabinet stomatologic sector 5 si ghici ce? L-am gasit. Se numeste Cris-Smile.

Un cabinet stomatologic profesional, cu personal cu studii superioare si cu ani de experienta in spate. Un cabinet stomatologic dotat. Totusi, frica inca persista. Am spus ca nu suport durerea si as vrea sa nu simt foarte mult. Doctor mi-a garantat acest lucru. Si asa a si fost. Dupa ce mi s-a extras maseaua, am primit o pastiluta, iar de atunci, nu am mai simtit durere deloc.

Au trecut 4 luni. Voi reveni la cabinetul stomatologic Cris-Smile.com pentru o noua extractie. De data aceasta pentru mama pentru un implant dentar. I-am povestit prin ce am trecut si ar vrea si ea o extractie. La fel ca si mine, mama nu suporta durerea. In cazul in care si voi ati apelat la serviciile lor, astept parerile voastre in sectiunea de comentarii de mai jos.

Lasă un răspuns

