Micuta Maria

Posted: septembrie 12, 2014 in Conductive-Education

Acum cateva zile am fost foarte fericita atunci cand prietena mea cea mai buna a nascut pe fetita ei, Elena. Oana si cu mine suntem prietene de cand ne stim. Am fost la gradinita impreuna, apoi la scoala. Am suferit foarte mult amandoua a trebuit sa ne despartim la liceu, dar ne vedeam foarte des, in fiecare saptamana, apoi la facultate s-a intamplat cam le fel. Si cand nu puteam sa ne vedem, vorbeam mult la telefon, pe internet. Ea a studiat si in strainatate si o vreme ne-am vazut doar pe webcam.

Apoi a revenit inapoi in Brasov. Suntem ca doua surori, nu avem secrete una fata de cealalta, oricand ma pot baza pe ea si ea pe mine. Mie mi-a spus prima ca are iubit, apoi ca se casatoreste, am ajutat-o cu nunta. Apoi cand a aflat ca e insarcinata m-a sunat sa-mi zica ca va fi mama. Impreuna ne-am documentat despre tot ce e nevoie pentru a duce sarcina la capat cu bine. Cand imi va veni randul sa-mi fac si eu o familie, voi fi informata bine despre multe lucruri. Cum imi petrec mult timp pe internet, am citit multe despre lucrurile ce ii trebuie unui bebelus.

Intr-o zi am gasit un site cu cadouri pentru copii care mi-au placut mult. Stiam ca prietena mea inca nu a gasit ce-si dorea pentru camera fetitei. I-am sugerat sa intre pe Giftsboutique.ro  sa se uite, eram sigura ca va fi incantata de produsele gasite si nu va rezista sa nu cumpere ceva. Nu a durat mult pana   m-a anuntat ca a gasit ceva frumos pentru amara fetitei.

Imi doresc  sa-i fiu a doua mama micutei Elena  pentru ca mama ei e cea mai buna prietena pe care as fi  putut avea eu in viata mea. Eu am doar un frate mai mare cu care ma inteleg bine, dar cu Oana a fost mereu altceva, ei i-am putut spune orice ce am avut pe suflet si in continuare lucrurile stau la fel, chiar daca ea are acum familia ei. Si eu fac parte din aceasta familie si sunt fericita pentru asta. Imi doresc sa am aceeasi relatie apropiata si cu micuta Elena. Abia astept sa creasca mare, sa merg cu ea la plimbare, in parc, la film, la gradina Zoo. Sper sa ma inteleg cu fetita asa cum ma inteleg cu mama ei. Dar as vrea ca  intr-o zi  sa fiu si eu mama sa fiu si eu atat de fericita cum e amica mea. Deocamdata astept un print de care sa ma indragostesc.

Lasă un comentariu