Mi-am inregistrat un domeniu ro

Posted: Septembrie 2, 2014 in Informatii despre mine

download (2)

 

Domenii Gazduire.ro

De cand am invatat sa scriu, am descoperit ca imi place sa scriu, era o placere sa fac compuneri pentru scoala, visam sa devin jurnalist, sa scriu articole. Pe vremea copilariei mele nu era internet, nici nu eram pasionata de calculatoare. Dar destinul a facut ca la liceu sa fac informatica, sa descopar tainele calculatorului, apoi sa aud de internet. Mi-am indeplinit visul de a face facultatea de litere si tot in perioadda aia sa-mi bag internet acasa. Asa am descoperit multe lucruri pe care nici ma gandeam ca exista si imi voi place mult. N-o sa uit ce bucuroasa cand mi-am facut blogul si am inceput sa scriu articole pe el, visul meu era pe jumatate realizat, puteam sa scriu lucruri pe care eu le consideram interesante si pe care le putea afla si prietenii mei de pe internet. Urmatorul pas era sa-mi fac un site unde sa atrag mai multi cititor, daca oamenilor le place cum arata un site, cu atat sunt atrasi sa citeasca cat mai mult si sa le povesteasca si altora despre ce a citit si de unde a citit. Am citit pe acest forum mai multe. Un site nu se compara cu un blog si din alt punct de vedere, viteza de incarcare a site-ului e mult mai mare decat a uni blog.Prietena mea cea mai buna stia cat imi doresc sa un site, imi spunea mereu ca il voi avea in curand, dar nu prea o credeam. Dar intr-o zi un alt prieten m-a intrebat daca am aflat despre oferta buna de inregistrare domenii Eu nici nu stiam ce e cu aceasta firma. Acest prieten mi-a spus ca au o oferta buna de hosting, Atunci am intrat si eu pe acest site sa vad despre ce e vorba si am descoperit ca pot sa-mi indeplinesc visul de a avea un site cu un server bun. Oferta mi s-a potrivit de minune pentru situatia mea. Dar pana nu a fost gata site-ul nu realizeam cat de importanta e viteza de incarcare din punct de vedere SEO. Adica nu prea stiam ca daca site-ul nu are viteza mare de incarcare, paginile din interiorul site-ului se incarca greu si atunci cine intra sa citeasca ceva se plitiseste de moarte pana ii apare cea ce vrea el sa vada. Sunt mandra ca site-ul meu are o viteza mare de incarcare, oricine poate intra sa citeasca ce vrea, se navigheaza rapid si usor. Sunt fericita ca mi-am indeplinit si acest vis. Sunt multumita ca lumea imi citeste articolele si de multe ori imi sunt recunoscatori pentru cea ce le ofer.

Lasă un răspuns

