Un cadou surpriza pentru mama

Posted: Iulie 21, 2014 in Informatii despre mine

Se apropie luna august. Pe mama mea o cheama Niculina, deci isi sarbeaza ziua numelui pe 15 august, de Sfanta Maria. Anul asta am de gand sa-i fac o mare surpriza, de ceva vreme, strang bani pentru a reusi sa-i cumpar cea ce isi doreste de multa vreme, adica o bratara de argint frumoasa. Toata vara am vorbit despre asta, ne-am plimbat de multe ori impreuna si ne oprream de fiecare data cand vedeam un magazin de bijuterii, priveam cu admiratie bujuterile de argint, mai ales bratile, mama isi doreste de multa vreme sa aiba una. Eu tot i-am promis ca ii cumpar, dar nu am facut-o pana acum, mereu am fost nevoita sa cumpar tot altceva. Anul asta, cand si-a sarbatorit ziua de nastere, nu am avut bani sa-i cumpar cea ce imi doream pentru ea, dar acum pentru ziua numelui in sfarsit am reusit sa strang ceva banuti sa-i fac un cadou frumos. O prietena nm-a sfatuit sa caut si pe internet site-ri cu bijuterii, poate gasesc ceva frumos la un pret bun. De cateva zile tot asta fac, am intrat in oras in cateva magazine, inca nu sunt hotarata ce fel de bratara sa-i cumpar si de unde. Acum cateva minute o prietena de pe internet mi-a spus sa intru pe site de bijuterii online  sa vad daca imi place produsele lor. Am intrat imediat si imediat mi-a atras atentia o bratara foarte frumoasa, cred ca mama ar fi extrem de fericita daca ar avea asa o bratara. Am un sentiment ca trebuie sa ma opresc aici cu cautarile si sa cumpar aceasta bratara. Eu de obicei fac cea ce simt si nu cred ca ma pot schimba acum. Imi imaginez ce fericita va fi mama cand va vedea bratara. Asta imi doresc cel mai mult, sa fie un moment de neuitat pentru ea, dar si pentru mine. Voi lasa lucrurile asa deocamdata, dar simt ca maine voi simti la fel si daca asa va fi, voi cumpara bratara imediat fara sa mai ma gandesc prea mult.

Lasă un răspuns

