Ce inseamna pentru mine o zi frumoasa

Posted: Iulie 21, 2014 in Informatii despre mine

Intr-o zi am vazut pe site-ul sheblogs 121.ro un articol foarte interesant. Tema articolului era cum ti-ai dori sa fie cea mai frumoasa zi a ta. Nu m-am putut abtine si am scris si eu la comentarii cum ar fi cea mai frumoasa zi a mea, asa cum am simtit in ziua respectiva ca as vrea.
Am scris asa:
Pentru mine ziua cea mai frumosa ar insemna sa ma scol intr-o dimineata sa vad rasaritul soarelui intr-un loc prin de vegetatie in aer curat, sa nu fie nici frig, nici cald. Sa pot manca la micul dejun numai fructe si legume produse de natura, apoi in mijocul vegetatiei sa fie un lac unde sa pot face o baie si sa ma usuc la soare. Dupa acel moment de relaxare sa ma imbrac in ceva frumos si cu ajutorull unei masini sa ajung in oras si sa ma plimb pe strazi, sa vad oamenii zamband ajutand pe altii care au un destin mai putin reusit,sa vad oamenii ajutand animalele neajutorate, sa vad oamenii incetand sa fie lacomi dupa bani fiind dornici doar sa iubeasca si sa fie iubiti.
Dupa acest moment sa ajung sa iau pranzul alaturi de familia mea intr-o gradina in aer liber unde sa pot bea suc natural de portocale atunci facut si sa manac ceva pregatit natural.
Apoi sa ajung la fundatia mea sa ascult pe oamenii care au nevoie de un umar unde sa se sprijine si sa-i vad plecand cu lacrimi de fericire ca problema lor s-a rezolvat.
Apoi fug in paradisul meu de unde m-am trezit sa vad apusul soarelui, cum ia cerul foc si treptat se stinge. la lumina lunii si focului de tabara iau cina mancand iar cea ce natura produce fara a ne cere nimic in loc.
Cea mai frumoasa zi se sfarseste prin adormirea mea in mijocul naturii mirosind mireasma florilor.
Poate azi imi doresc sa fie altfel cea mai frumoasa zi din viata mea. poate asa m-as simti eu fericita in sufletul meu. Dar vorbind real as fi cea mai fericita daca intr-o dimineata s-ar intampla o minune, sa ma anunte cineva ca sunt aleasa sa primesc niste bani ca sa fac pe alti oameni fericiti. In preajma Craciunulu am vazut un film: Un inger de Craciun. Tot in perioada accea niste oameni incercau sa ma pacaleasca ca sunt mostenitoare la o multime de bani. Desi nu i-am crezut m-am lasat purtata de val, imi imagineam ce faceam cu banii.
Cred ca as fi cea mai fericita daca as fi eu acel personal din film care se prefacea ca e sarac, traia modest, o viata simpla. Dar avea milioane de dolari in banca si o multime de cunostiinte la diverse institutii,ziare, televiuni care-i furnizau informatii despre o multime de oameni ce aveau nevoie de ajutor. Acest personal asta facea toata ziua, cumpara si impacheta si le trimitea oamenilor ce le trebuia fara sa stie nimeni de la cine provine aceste lucruri.
Nici mie nu mi-ar place sa am o multime de bani pentru mine, doamne fereste, probabil mi-as face si mie mici mofturi, dar in rest as vrea grija ca familia mea sa aiba o viata decenta. Majoritatea banilor ar fi in slujba oamenilor care au nevoie de un sprijin. Va asigur oamenii chiar ar gasi in persoana mea cea ma buna sora sau cel mai bun frate.

Lasă un răspuns

