O poveste pentru indragostiti

Posted: Iulie 19, 2014 in povesti

Întotdeuna am visat să-mi găsesc marea dragoste, să mă căsătoresc şi ne iubim ca în poveşti până moartea ne va despărţi.Cred că Dumnezeu m-a ajutat să-mi îndeplinesc această dorinţă acum câţiva ani, când prietena mea cea mai bună a insistat să merg cu ea în concediu la mare. Deşi îmi face plăcere să mă duc la mare, atunci nu eram tocmai în momentul cel mai fast al vieţii mele, de câteva luni mă despărţisem de un băiat şi încă mai sufeream. Prietena mea avea iubit, uneori mă simţeam în plus şi îi lăsam singuri, îmi făceam de lucru singiură.
Într-o zi când serveam o înghetată la o terasă în Mamaia, un băiat se apropie de masa unde stăteam şi mă întreabă dacă nu sunt fata care lucrează la o anumită firmă din Braşov. Eu am fost foarte mirată că mă cunoaşte, habar nu aveam cine e. Apoi el mi-a explicat că m-a întâlnit odată când ar trebui să vină la firma mea. Mă privea foarte atent, părea foarte bucuros că mă vede din nou. Şi mie mi se părea simpatic, am acceptat fără nicio ezitare să luăm prânzul împreună, am vorbit despre diverse lucruri banale, apoi mi-am petrecut toată ziua cu el făară să-mi explic de ce făceam asta, mă atragea ceva la el, mi-a plăcut mult că nu mă intreba lucruri persoanale, era mulţumit cu ce îi ofeream. După ce am luat cina m-a însoţit până unde locuiam cu prietena şi apoi a plecat spunandu-mi că daca vreau să-l mai văd a doua zi de dimineaţă, îl găsesc pe plajă, îi plăcea să înoalte ca şi mine de dimineaţă când nu era lume. Următoarele două zile ne-am petrecut timpul împreuna ca doi amici fara să încerce să ma seducă măcar desi simţeam că ma priveşte îndelung. După aceste două zile el ar trebui să plece acasă, locuia în Bucureşti. Ne-am luat rămas bun cu un sărut pe obraz desi amândoi ne doream altceva. Mi-a luat numărul de telefon, dar nu credeam că mă va suna vreodată, simţeam că îi e teamă să se implice într-o relaţie. Trei luni m-am gândit numai la el, nu mai speram că îl voi mai vedea, dar într-o zi apare unde lucram si eu atunci l-am întrebat dacă nu poate să rămână până termin programul să mergem la un suc. Nu a putut refuza si asa am putut vorbi. I-am spus că am aşteptat telefonul lui, atunci mi-a spus că nu era pregătit pentru o relaţie, că îi murise prietena într-un accident. Si eu i-am povestit de eşecul relaţiei mele, că atunci la mare încă ma sufeream, şi că acele trei zile petrecute cu el a fost ca un medicament. Am servit masa împreună si la despărţire ne-am îmbrătişat şi ne-am săturat pe gură. Amândoi am fost foarte emoţionaţi. Apoi am început să ne vedem din ce în ce mai des până când am decis ca nu mai putem trăi departe unu faţă de celălalt. Eu m-am mutat în Bucureşti la el, mi-am găsit greu servici, dar eram foarte fericită. Apoi a urmat logodna, am rămas însărcinată si ne-am căsătorit.

Lasă un răspuns

