Am ajutat o prietena sa-si ia terminae mobile

Posted: Iulie 14, 2014 in Informatii despre mine

Mie imi place ca in fiecare zi cand dau drumul la calculator, sa ma uit ce e mai nou pe internet, citesc stirile zilei, apoi mai vorbesc cu prietenii mei, mai ascult un cantec. Doar dupa aceea ma apuc de cea ce trebuie sa fac in ziua respectiva. Am o prietena care vorbesc mereu cu ea, tot imi zicea ca ii trebuie neaparat terminale mobile, dar inca nu poate sa-si ia din cauza lipsa banilor.
Acum vreo doua saptamani mi-a dat un mesaj pe mobil ca vrea sa vorbeasca cu mine urgent pe internet. Nu banuiam ce doreste sa-mi spuna. Era fericita ca in sfarsit avea bani sa-si cumpere terminale mobile si nu stia de la ce firma sa ia pentru a fi multumita de cea ce cumpara. Eu cu cateva zile in urma am aflat de site-ul Idmag.ro si am intrat sa vad ce oferte au, eram curioasa cu ce se ocupa acest site Cand am vazut terminalele mobilend chiar m-am gandit la prietena mea, mie mi-a placut ce am vazut.Abia am asteptat  sa-i recomandat prietenei mele sa-si comande de la aceasta firma terminale mobile. Cum amica mea are incredere totala in mine, asa a facut. A intrat imediat pe site-ul pe care i-am indicat eu si s-a uitat la ofertele existente. Problema a fost ca ea nu prea stie mare lucr cea ce trbuia cumparatui si tot eu a trebuit s-o ajut sa comanda cea ce-i trebuie ei in acest moment.Nu mi-a luat mult sa gasesc ce doream, m-am interesant pe un site apoi i-am indicatii ce sa comande A cumparat aceste doua terminale mobile din imaginele de mai jos.

Motorola-MC2180-Mobile-Computer--802-11-b-g-n--BT--Touch--Audio-1D-Laser-SE960--Standard-Battery--Windows-CE--128MB-256MB--English PDA-Robust-Motorola-TC55-Touch-Computer-Jellybean-No-scanner-802-11abgn-BT-4-0-STD-Batt---Serv_mica.
Tot eu am ajutat-o  sa-si faca un site , sa fie atragator, am invatat-o toate lucrurile marunte pe care ar trebuie sa stie orice persoana care este proprietarul unui site. Inceputul e greu pentru oricare dintre noi, chiar si mie nu mi-a fost usor sa incep sa scriu si sa-mi promovez articolele pe propriu meu website.
Astazi am citit pe internet un articol foarte interesant despre firme de hosting internationale si cum eu am colaborat numai cu firme romanesti, eram curioasa sa intru pe cateva dintre ele sa vad despre ce e vorba. Am ales doua firme la intamplare, , doream sa vad daca e o diferenta intre cea ce stiam in tara si cele din strainatate. Spre surprinderea mea diferentele nu prea exista, aveam pretentia ca asa o firma renumita sa aiba mai mult de oferit.
Cand ma gandesc ca acum 20 de ani habar nu aveam despre toate astea, nu-mi vine sa cred. Am senzatia ca asa am crescut, cu internetul in fata, intrand pe tot feluri de site-uri, ba putem sa si scriem pe propriile noaste website-uri informatii foarte folositoare pentru alti oameni.

Lasă un răspuns

