Prietenii mei se duc la masaj erotic

Posted: Iulie 11, 2014 in Informatii despre mine

Eu toata viata mea am fost o fire deschisa, mi-a placut sa comunic. In acest fel mi-am facut o multime de prieteni. Ma simt norocoasa ca in prezent exista in viata mea un grup de prieteni cu care ma inteleg foarte bine, oricand ma pot baza pe oricare dintre ei.Macar odata pe luna ne intalnim cu totii sa povestim ce am mai facut fiecare, ma simt bine in compania lor, uneori ma fac sa rad pana la lacrimi.
Sambatacea a trecut a fost acea zi in care m-am intalnit cu grupul meu de prieteni. Ca de fiecare data m-au surpriins cu ceva. Unii dintre ei au povrstit ce au facut cu o saptamana in urma. De multa vreme spuneau ca isi doresc sa mearga la un salon de masaj erotic si in sfarsit au reusit sa mearga. Au cautat pe google un salon de masaj erotic din Bucuresti. Acest site le-a fost recomandat de cineva care merge des acolo. De cate mi-au povestit prietenii mei, acest salon care se numeste Artemis ofera mai multe tipuri de masaje erotice tupless, mesaje erotice cu frisca, mesaj erotic nul sau mesaje erotice care poti merge cu partenera sau partenerul sau mesaje erotice cu 2 sa sau 3 maseuze. Exista si posibilitatea sa se intre pe site-ul acesta si sa se cheme o maseuza la un hotel din Bucuresti.
Amicii mei au spus ca sigur o sa mai mearga, pentru ca au avut o experienta la care nu se astepteau, mi-au dat si mie linkul site-ului cu salonul erotic sa intru si eu sa vad despre ce e vorba. Acasa cand i-am spus lui fratele meu, el stia de acest salon de masaj erotic din Bucuresti de la servici. Un coleg de munca a fost acolo si si a doua zi a povestit totul la lucru. Fratele meu radea ca ar merge si el deoarece i-a placut pozele de pe site cum ar fi asta de mai jos.

" masaj erotic artemis "

Eu nu m-am gandit pana acum sa am asa o experienta, dar cine stie in viitor.
Am fost curioasa sa vad cati din amicii mei virtuali ii tendeaza asa ceva si daca au auzit de site-ul artemis-masaj.ro, daca au au mers la acest salon. Unii stiau, altii nu, dar sunt sigura ca pe multi i-am facut sa caute pe internet site-ul si chiar sa mearga sa faca o sedinta de masaj erotic. Sunt convinsa ca voi auzi multe experiente petrecute de prieteni mei la Artemis. Abia astept sa se intample asta.

Lasă un răspuns

