Va arat invitatiile de nunta ale prietenei mele

Posted: Iunie 12, 2014 in Informatii despre mine

In curand voi avea un mare eveniment in viata mea. Prietena mea cea mai buna se va casatori, eu voi fi pentru prima oara domnisoara de onoare.Va fi un moment emotionant aceasta nunta, va fi o de neuitat pentru amica mea. Este una dintre cele mai importante persoane din viata mea. Ne cunoastem de multi ani si nu ne-am certat niciodata. Intre noi nu exista secrete, intotdeauna vorbim deschis una cu cealalta. Avem amandoua cam aceleasi gusturi, niciodata nici una dintre noi nu facem nimic pana nu vorbim intre noi. Acum cu nunta nu a facut nimic fara sa ma intrebe pe mine, nu si-a cumparat nimic fara sa merg cu ea. Numai eu stiu cum arata rochia de mireasa. Si invitatiile de nunta le-a ales tot cu mine,viitorul sot a ei a lasat-o pe ea sa faca cum ii place. Am cautat mult timp pe internet modele de invitii, nu gaseam nimic pe gustul nostru. Intr-o zi un amic ne-a sfatuit sa ne vizitam un site, era sigur ca vom gasi ce ne dorim. Si asa a fost, ne-a placut foarte mult invitatiile de nunta ce le-am gasit pe acest site. Ne-a fost greu sa ales un anume tip de invitatie, pana la prietena mea ales aceasta invitatie din poza de mai jos.

Image

Invitatiii de nunta Deluxe Cards
Toti care a vazut-o au ramas foarte surprinsi placut de aspectul innvitatiei. Si viitorului mire i-a placut mult, cred ca a suflat usurat ca a aflat ca s-a rezolvat problema invitatilor de nunta. E un tip caruia ii place ca totul sa fie aranjat din timp si vrea sa fie totul ca la carte. Mai e putin pana la nunta sii totul e aranjat, sa fie doar sanatate si timp frumos in acea zi. La asta se gandeste prietena mea acum, sa fie soare in ziua nuntii ei.
Aseara vorbeam cu amicul care ne-a sugerat sa ne uitam la invitatii, am vorbit mult cu el pe acest subiect. Aceasta discutie m-a facut sa caut pe wikipedia sa aflu mai multe despre aceste faimoase invitatii de nunta.
Ma rog ca nunta prietenei mele sa fie reusita si sa fie intr-un ceas bun, sa fie fericiti pana moartea ii va desparte.

Lasă un răspuns

