Am cumparat anvelope noi

Posted: Iunie 2, 2014 in Informatii despre mine

Familia mea are masina de cand ma stiu, dar in ultimii ani ne e tot mai greu sa facem facem cerinteor pe care impune statul. Inainte de 1989, nu erau alte reguli care sa le implineasca soferii care participa la trafic. Pe vremea aceea singura problema era lipsa benzinii la vanzare. Mai tin minte ca mai era o regula aiurita, o duminica circula masiniile cu sot, in urmatoarea duminica aveau voie sa circule masiniile fara sot.
Acum exista benzina cat ne dorim, dar asa cum se intampla si cu alte lucruri, nu avem cu ce s-o cumparam de multe ori. In prezent benzina a devenit un lux pentru multi oameni din tara asta. In iarna care a trecut, parintii mei nu au putut sa circule cu masina pentru ca nu am avut posibilitatea sa cumparam anvelope de iarna asa cum cere legea. De curand tata a primit ceva banuti in plus la pensie si primul lucru pe care si-a dorit sa rezolve a fost sa cumparam la masina cauciucuri pentru vara, dar si pentru iarna ce urma. M-a rugat pe mine sa caut un pe internet un site cu preturi bune. Eu cum am prieteni multi virtuali, am intrebat pe mai multi ce firme imi recomanda sa caut. Un amic mi-a zic sa intru pe site-ul AnvelopeX.ro, ca n-o sa-mi pare rau.
Eu nu prea ma pricep la masini, la anvelope, dar am vizitat numeroase site-uri de profil si am ajuns la concluzia ca amicul meu are dreptate. Asa ca, nu am mai stat pe ganduri, i-am spus lui tata ca am gasit site-ul cu cele mai bune oferte. Cum eu nu ma princep, tata mi-a aratat ce sa comand pentru masina noastra. Pentru iarna am cumparat aceste anvelope din poza, tata era asa bucuros pentru ca in sfarsit si-a indeplinit visul de a avea cauciucuri noi de iarna. Niciodata a putut posibilitatea sa cheltuiasca bani pentru anveliope iarna.

kelly_winter_st

Anvelope Iarna Anvelopex.ro
Pentru vara am luat anvelopele din poza de ma jos. Deja tata vorbea cu mama despre plimbarile pe care le vor face cu masina in aceasta vara. Parintilor mei le place mult sa se plimbe cu masina, nu exista un colt de tara unde nu au fost, avem si foarte multe rude cu care ne impacam foarte bine, ne face placere sa-i vizitam cat de des putem.

barum_vanis2

Anvelope Vara Anvelopex.ro
Pachetul cu anvelopele comandate au sosit ieri acasa, tata astazi deja a pus pe masina cauciucurile de vara. Se pare ca la sfarsitul saptamanii e programata prima plimbare la rude.

Lasă un răspuns

