Vacantele mele

Posted: Aprilie 3, 2014 in Conductive-Education

Ce repede trece timpul, e deja aprilie, imediat vine vara. Sper ca anul asta sa fie o vreme mai frumoasa, vara trecuta nu mi-a placut deloc cum a fost timpul. Ca de obicei, imi doresc sa ajung la mare, vreau sa merg la Mamaia la hotelu din poza.

Imagine

Prietena mea cea mai buna a fost acolo anul trecut si i-a placut foarte bun. Deja am luat bilete de pe un site pentru luna august. De ziua mea prietenul meu mi-a facut o promisiune foarte surprizatoare, a spus ca in vara asta ma va duce in vacamta in strainatate pe banii lui. M-a rugat sa caut o oferta buna pe internet. Mie nu prea mi-a venit sa cred si nu am cautat nimic. Cand i-am spus ca am cumparar bilete la Mamaia pentru luna august, m-a intrebat daca m-am uitat si pentru strainatate. Atunci mi-am dat seama ca el are intentii serioase cu vacanta si i-am sugerat sa ne uitam impreuna pe internet pentru a gasi o oferta buna pentru vacanta noastra. Ne-a placut la amandoi doua oferte, una in Cipru , o puteti vedea in poza de mai jos.

Imagine

A doua oferta din poza de mai jos este in Grecia.

Imagine

Nu am fost deloc hotarati pe care s-o akegem, ne-a trebuit cateva zile sa ne decidem unde vom merge. Pana la urma am ales Grecia. Prietenul meu cred ca a simtit ca mie mi-ar place mai mult in Grecia, am mai vorbit despre asta, ca as dori sa vizitez Grecia cand voi avea ocazia in viata asta. Sincer nu m-am gandit niciodata ca ziua aia va fi asa apropiata. Abia astept sa vina vara, pentru mine va fi una de neuitat, sper sa fiu sanatoasa eu si cei dragi mie pentru a ma putea bucura de toate ce vor petrece in viata mea.

Lasă un răspuns

