O persoana ce mi-a facut copilaria mai frumoasa

Posted: Aprilie 3, 2014 in Informatii despre mine

Ambra este o persoana care mi-a facut viata mai frumoasa prin muzica ei Emisiunea ”’nu este Rai” m-a facut sa simt ceva special, de cate ori canta Ambra aveam emotii speciale. Daca ma intrebati de ce am avut si am aceasta simpatie pentru aceasta persoana nu va pot raspunde. Numai Dumnezeu stie de ce
Cand a aparut primul ei albun de muzica, fratele meu mi-a facut albunul cadou de ziua mea, este unu dintre cele mai frumoase cadouri pe care le-am primit in viata mea.
De atunci imi pun acest albun de muzica de cate ori ma simt rau sau sunt suparata sau plistisita de viata asta grea. Nu stiu de ce, dar imi cade asa bine, imi place foarte mult.
In continuare va pun melodii cu Ambra si o adresa de net cu biografia ei

http://it.wikipedia.org/wiki/Ambra_Angiolini
http://search.4shared.com/q/1/ambra%20angiolini.

Din pacate nu pot baga muzica pe blog, v-am lasat o adresa unde puteti asculta muzica mp3 cu Ambra.

Lasă un răspuns

