Am descoperit o noua artista cu o voce minunata

Posted: Aprilie 3, 2014 in Informatii despre mine

1175654_574375445963063_1835381199_n
Acum o luna am creat o noua pagina de facebook pentru ca am descoperito fata de 29 de ani din Germania care imi place foarte mult cum canta, are o voce superba, poate canta orice gen de muzica. Imi doresc foarte mult sa reusesc s-o fac cunoscuta si in tara noastra.
In germania are mult succes, a lansat 4 albume de studio, urmeaza al cincilea acum in curand in octombrie. A facut si numeroase DVD-uri sau albume best of, printre care si unu in engleza in anul 2010 cu 14 cantece de succes din cariera sa de pana atunci.
A obtinut numeroase discuri de aur si de platina, a castigat cativa ani la rand numeroase premii ( Gramy Germania ). Daca doriti s-o cunoasteti, va rog sa intrati pe https://www.facebook.com/helenefischerfanclubromania sau pe http://helenefischerfanclubromania.wordpress.com
Va astept

Lasă un răspuns

