Accesorii de calatorie

Posted: Martie 17, 2014 in Informatii despre mine

De cand eram mica si am facut religie la scoala si am invatat despre Marea Sarbatoare a Invierii Domnului mi-am dorit ca vreodata sa ajung sa vizitez locurile sfante din Ierusalim. Anii au trecut, am terminat scoala, am inceput sa lucrez. Odata cu aceste lucruri au aparut in viata mea si alte lucruri neprevazute, unele placute, altele mai putin placute. Anul asta de ziua indragostitilor, iubitul meu mi-a facut o mare surpriza, mi-a daruit un cadou care m-a lasat cu gura cascata, o vacanta doar penru mine. A fost cea mai frumoasa zi din viata mea, nu m-am asteptat la asa un cadou, desi iubitul meu m-a avertizat ca voi avea o mare surpriza. Cu ocazia sarbatorilor Pascale imi indeplinesc un mare vis, acela de a vizita Ierusalimul. Iubitul meu a avut grija sa-mi cumpere si bilet de avion. Vacanta si transportul le aveam asigurate, dar pe langa astea trebuie sa am grija de multe alte lucruri care are nevoie o persoana care merge in strainatate in vacanta. Intotdeauna mi-a placut sa pun toate detalilee la punct din vreme, sa nu fiu nevoita sa fac toate in ultima clipa. Acum cateva zile la servici le povesteam colegelor despre mica mea vancanta, le spuneam de ce mai aveam nevoie si inca nu am reusit sa-mi cumpar. O colega care ii place foarte mult sa navigheze pe internet, este informata cu toate site-uriile deschise recent sau care s-au relansat din nou piata. Aceasta colega mi-a zis sa intru pe site-ul Travelkit.ro si voi scapa de cateva griji. Pana azi nu am apucat sa stau mai mult timp internet. Astazi am avut o zi mai usoara la servici si asa am putut intra sa vad despre ce e vorba pe acest site. Din prima clipa in care intrat, m-a atras foarte mult designul site-ului, unu simplu, dar in acelas timp modern care este foarte placut ochiilor. Travel kit este un magazin online care pune la dispozitia clientilor accesorii de calatorii foarte utile unei persoane care se plimba pe mai mult timp. Exact ce aveam nevoie pentru vacanta mea si nu aveam idee de unde sa cumpar, am gasit pe acest site. De exemplu nu stiam de sa fac rost de un portofel secret unde sa pun in siguranta banii si actele mele personale ce-mi trebuie pe durata vacantei la Ierusalim. Am mai gasit pe site adaptoare priza, lacate si accesorii pentru bagaje, perne gonflabila sau dopuri pentru urechi, toate speciale pentru calatorii. Am mai cumparat si 3 lacate pentru bagaje. Asa am reusit sa mai rezolv inca o problema in legatura cu vacanta mea. Inca nu am apucat sa-i spun colegei mele ca site-ul ce mi-a recomandat ea m-a ajutat foarte mult. Ii voi multumi maine la servici cand o sa ne vedem. Sper sa fie totul bine pana voi pleca, sa fiu sanatoasa eu si familia mea. Ma voi ruga sa nu se intample nimic rau pana la Sarbatorile Pascale. Imi doresc sa petrec o vacanta la Ierusalim cu zile de neuitat.

Lasă un răspuns

