Program de facturare

Posted: Martie 10, 2014 in Conductive-Education

 

Zilele trecute fratele meu ne-a dat o veste neasteptata, ne-a spus ca si-a deschis de curand o firma de unelte si scule. Toata familia a ramas cu gura scacata, nu ne astepteam la asa ceva din partea lui. Dupa ce ne-a trecut mirarea, i-am urat cu totii succes, sa-i mearga bine in drumul ce l-a ales. Tot in acea zi i-am povestit si unei prietene bune cu care vorbesc mereu pe internet despre planurile lui fratele meu. Eu eram inca socata de cele auzite, imi venea in minte tot felul de ganduri. Prietena mea m-a intrebat daca fratele meu are program de facturare pentru firma. Eu habar nu avean ce e ala, prietena mi-a explicat cate ceva despre acest program, mi-a dat si adresa unui site de unde pot sa ma informez si pot lua acest program de facturare pentru a-l folosi fratele meu la firma lui cea noua. A doua zi am incercat sa iau legatura cu el, dar nu am reusit sa vorbim decat peste trei zile. Atunci i-am zis ce mi-a spus prietena mea, stia ca ii trebuie pentru firma program de facturare, dar nu inca nu facuse rost de el. Atunci i-am dat site-ul geniusfacturare.ro sa se uite pe el. Mie mi-a placut ce am vazut pe acest site, dar nu era treaba mea, fratele trebuia sa decida daca cumpara acest program sau nu. Aceasta discutie a avut loc acum cinci zile, de atunci nu am mai stiut nimic de fratele meu, nu a dat niciun semn de viata. Norocul ca l-a sunat mama ieri sa vada ce face, l-a certat ca a uitat de noi. Astazi si-a gasit putin timp sa vina sa ne vada, printre altele l-am intrebat daca si-a cumparat programul de facturare pro. Mi-a raspuns ca a luat imediat dupa ce mi-a multumit, dar nu era asa. Asta sa fie necazul, ma bucur ca l-i-am dat site-ul, deja il foloseste. Avea impresia ca ma anuntase si am putut ajuta si eu cu ceva. In fiecare noapte ma gandesc la el, sigura ca usor nu-i va fi. Stiu ca isi doreste de mult timp sa se faca sper ca a luat decizile corecte cand si-a deschis aceasta firma. Sunt patron, sper sa-i reuseasca tot ce si-a propus. Toata familia va fi alaturi de el, daca lui ii merge bine, atunci si noua ne e bine. Eu doresc ca parintii mei sa aibe o viata mai frumoasa acum cand se fac batrani.

 

 

 

Lasă un răspuns

