Ascult muzica in liniste

Posted: Februarie 24, 2014 in Informatii despre mine

De mica visez sa ascult muzica in liniste. In liceu, mama mi-a indeplinit acest cumparandu-mi un radio care avea loc si pentru casete de muzica. Am fost foarte fericita in acel, ascultam la casti muzica preferata fara sa aud sau sa vad ceva. Cand mergeam la tratament la Peto Intezet la Budapesta il luam cu mine si asculteam radio in limba romana, era o binecuvantare sa aud vesti din tara. Sau ascultam la caseta muzica preferata ce ma facea sa uit de toate.
In timp acel aparat s-a stricat si nu am mai reusit sa iau altul. Cand vedeam pe strada pe altii ascultand la casti muzica, oftam adanc, speram ca va veni si vremea mea cand voi putea si eu sa ascult muzica pe mp player sau pe telefon.
Acea vreme a sosit in vara asta cand am reusit sa ma conectez cu telefonul luat de fratele meu la calculatorul si sa-mi transfer muzica mp3 pe cardul de memorie din telefon. Afost un moment fericit pentru mine.
Acum in fiecare seara acult intinsa in pat in linistew concerte live transformate in mp3 cu artistii mei preferati. Pentru mine muzica a fost mereu un medicament foarte bun

Lasă un răspuns

