A venit primavara!

Posted: Februarie 24, 2014 in Informatii despre mine

In sfarsit am scapat de iarna, a venit primavara. Cand eram in clasele primare, am invatat ca odata cu venirea primaverii natura se dezmoteste si reinvie la viata. Asa imi pacea sa ascult povesti de primavara, cum e cresterea ghioceiilor in zapada la inceputul lui Martie sau inflorirea copacilor sau iesirea animalelor salbatice din barloage. Aceste povesti ma fascinau, eu ador natura si ma doare sufletul ca altii o distruge fara nicio remuscare.
Acum si vremea de afara e asa cum sunt si oamenii, schimbatoare. Nici nu mai stii cand vine primavara. Din pacate oamenii inca nu realizeaza ce rau face atunci cand distruge natura, nu realizeaza ca de fapt se distruge pe el, familia lui si pe toti oamenii. Lacomia dupa bani va distruge planeta. Cei mai multi dau vina pe Dumnezeu ca va veni sfarsitul lumii, parerea mea este ca mai e pana la sfarsitul lumii decis de Dumnezeu. Pana atunci vom avea noi oamenii grija sa ne distrugem noi intre noi si planeta noastra.
1 Martie m-a prins cu o viroza foarte puternica, dar tot m-am bucurat de martisorul primit de la mama si de floarea primita de la fratele meu. E o traditie romaneasca foarte frumoasa ce-mi place mult. Tin minte ca am fost odata in Ungaria la tratament chiar in luna Martie si nu mi-a picat deloc bine ca nu eram acasa cu obiceurile noastre.
8 Martie pentru mine inseamna foarte mult deoarece sarbatoresc ziua mamei mele, fiinta cea mai draga mie de pa planeta. Tin minte ca abia am asteptat sa invat sa scriu ca sa pot sa-i fac felicitari, ii scriam cu atatea emotii felicitarea si apoi eram foarte satisfacuta de surpriza facuta. Intr-un an i-am facut o mare bucurie facandu-i la scoala o felicitare cu poza. Si anul asta am reusit sa-i fac o surpriza punandu-i pe calculator cand m-am sculat melodia de ziua ta mamico dand la maxim sonorul. A insemnat mult pentru mine bucuria din ochii mamei.
Sper ca anul asta o sa avem o primavara frumoasa si lunga, imi doresc sa nu vina vara prea curand.

Lasă un răspuns

