Un vis

Posted: Februarie 15, 2014 in Conductive-Education

Eu am avut multe visuri de implinit in viata mea. Sunt o persoana cu dizabilitati care a luptat mult sa mearga la scoala. Primul vis a fost sa invat sa citesc si sa scriu, apoi mi-am dorit sa aflu cat mai multe despre ce se intampla in lume, apoi am indraznit sa vis ca vreodata voi avea sansa sa realizez si eu ceva in viata cu ajutorul scolii. Una dinttre pasiunile mele a fost si este sa scriu, diverse lucruri imaginare. Pentru aceasta pasiune am luptat sa fac si facultatea de litere.Tot speram ca voi intalni pe cineva care imi va acotda si mie o sansa de a aratta ce pot.SI Dumnezeu m-a ajutat mai repede decat m-am asteptat
Anul trecut am descoperit site-ul
blogAwards care mi-a schimbat viata. Eu aveam blog de cativa ani, dar nu prea faceam nimic cu el. Dar lucrurile s-au schimbat de cand am intrat pe blogAwards  Acest site este o comunitate de bloggeri in plina dezvoltare in care bloggerii au ocazia sa participe la diverse concursuri si campanii  la care se castiga premii frumoase. Mie imi place cel mai mult provocarea de a incerca sa-mi depasesc mereu limitele,  sa scriu mereu tot mai creattiv. Site-ul mai ofera pentru cine vrea publicitate la afacera sa, oferte personalizate de promovare pe bloguri . Mai exista si posibilitatea sa primiti ajutorul de a va faceti blogul cunoscut pe platformele social media. Pentru mine e un site foarte important pentru sufletul meu.
Urnatorul vis ce-mi doresc sa devina realitate este sa am un telefon performant, sper sa reusesc sa-mi indeplinesc si aceasta dorinta cat mai curand. Mi-ar place sa scriu pe blog de pe telefon. CIneva mi-a recomandat firma allview.
Sunt convinsa ca voi reusi sa-mi iau si telefonul mul dorit.

Lasă un răspuns

