SmartAdlive, o aplicatie care iti aduce bani

Posted: Ianuarie 29, 2014 in Informatii despre mine

Astazi o sa va dau o noua informatie foarte importanta pentru toti care aveti telefoane inteligente cu android. In tara noastra telefoanele mobile au un mare succes la public. Oamenii se lauda cu performanta telefoanelor lor, majoritatea folosesc internetul si pe telefoane. De acum incolo veti avea sansa sa si castigati bani cu telefoanele performante. Toata lumea stie ca publicjtatea s-a dezvoltat in toate domenile de activitate. Va dau o veste minunata, acum lumea publicitatii a intrat si pe telefoanele performante cu androind. Daca intrati pe www.smartadlive.ro veti afla detalii interesante.
Va pun si un filmulez de prezentare a aplicatiei smartAdlive.

http://m.youtube.com/watch?v=Wtkl4BlgHjA

Aplicatia SAL, compatibila cu telefoanele smart android, ce pot permite afisarea de reclame cu imagini si texte pe intreg display-ul unui telefon in momentul in care se primeste un apel sau un SMS. Adica cand ne va suna cineva pe telefon sau ne da un SMS, nu conteaza din ce retea telefonica primim apelul, va aparea pe telefonul nostru o imagina insotita de un texr, poate fi o reclama de orice tip.Va dau un exemplu ce ati putea castiga, un site sau o firma ce poate avea de vanzare orice, se in scrie in aplicatia smartAdlive si oricare membru a aplicatiei cand primeste un apel sau un SMS, se va pomeni pe telefon cu o imagine insotita cu un text de la site. Faptul ca a primit aceasta reclama pe telefon, acel membru poate primi de la firma ce are site-ul un premiu cadou, un bonus de reducere pentru a cumpara ceva de pe site etc. Mai exista si sistemul binar SAL de dezvoltare a retelelor de utilizatori cu care oricine poate castiga. Eu personal nu mi-a placut niciodata concursurile sau alte chestii pe sistem piramidal, adica sa caut sa atrag cati mai multi oameni ca sa pot castiga si eu ceva. M-am bagat odata intr-o chestie de acest gen si m-am lamurit cum sta treaba, de atunci nu an mai bagat in seana asemenea lucruri pana am aflat de smartAdlive ce ofera un sistem foarte avantajos.Sistemul SAL binar este un sistem de marketing multinivel, in care fiecare membru dezvolta nunai  doua echipe.Adica eu ca membru a aplicatiei smartAdlive pot sa-mi fac un sistem binar in care trebuie sa atrag numai doua persoane ca sa am castiguri, dar nimeni nu ma opreste sa mai atrag si alte persoane sa am castiguri maxime. In sistemurile clasice plata se face diferit, castigurile se duce la echipa cea mai mica. In acest sistem se plateste in functie de realizarile sefululu sistemului binar in care esti incris, la care se mai adauga 40% din profiturile campaniei.

Eu cred ca smartAdlive e un lucru foarte bun pentru multi dintre noi. Ma bucur ca am putut sa va ofer aceasta informatie. Cine doreste sa se incrie in aplicatia smartAdlive o poate face aici. Cine vrea sa se incrie in aplicatie cu reclame o poate face facand cliick aici. DAplicatia smartAdlive o puteti descarca daca doriti de pe acest link.

Acun puteti sa va bucurati de telefoanele voastre performante si cu ajutorul lor sa castigati castiguri frumoase.

Lasă un răspuns

