Apartament de inchiriat de la imobildevanzare.ro

Posted: Ianuarie 20, 2014 in Informatii despre mine

 

Toata lumea stie ca eu am foarte multi prieteni, probabil ca si din cauza ca sunt o fire deschisa care comunica usor cu oricine. Si cum petrec foarte mult timp pe internet, mi-e mai usor sa cunosc persoane noi. Asa l-am cunoscut pe Andrei care e tot din judetul Brasov, e un baiat de treaba, ma inteleg bine cu el. Cand am vorbit prima oara, se plangea ca n-are loc de munca, isi cauta in acea perioada ceva sa lucreze. I-am spus ca in curand o sa-si gaseasca un loc de munca, se vedea ca un tip destept la locul lui care stie ce vrea de la viata. Inainte de sarbatori a depus cv-uri la o multine de firme printre care si una in Gheorgheni. Acum o saptamana ma anunta fericit ca in sfarsit se angajeaza, ca tocmai firma din Gheorgheni vrea sa-l angajeze. Nu avea de ales, trebuia sa accepte aceasta oferta. Am vorbit ore intregi in acea noapte pe internet, mi-a povestit cum s-a dus la Gheorgheni sa dea interviu la firma, ce salariu va avea, ce va face la firma. Deja isi cauta apartament unde sa locuiasca, eu i-am sugerat sa caute pe internet site-uri care se ocupa cu asa ceva. Nici nu am asteptat sa inceapa sa vada el ce gaseste pe internet. In timp ce vorbeam, eu m-am si ocupat de asta. Mai intai m-am documentat pe YouTube, apoi am intrat pe numeroase site-uri. Doar unu mi-a atras atentia in mod mai special. I-am trimis lui Andrei ce am gasit si i-am sfatuit sa se uite bine la oferta de pe acest site.

05913N6ol-anunt-poza-2

Acum doua zile m-a anuntat ca a luat legatura cu proprietarul apartamentului de pe site si a aranjat sa inchirieze acel apartament. Azi m-a sunat pe telefon, imi vorbea chiar din noua sa locuinta din Gheorgheni. Era foarte multumit de cum se prezenta apartamentul, mobila era moderna, avea tot ce ii trebuia ca sa se simta foarte bine. M-am bucurat pentru el, in sfarsit isi gasise linistea. A suferit mult cat a fost fara servici. Deseori am fost nevoita sa-l incuranjez ca totul va fi bine. Presimteam eu ca in curand va veni soarele si pe strada lui si asa a fost pana la urma. Sper sa-i mearga bine la Georgheni, sa-i fie bine la servici, firma sa fie una serioasa si sa se inteleaga bine cu proprietarul apartamentului. Mi-a spus ca va dea in curand o petrecere acolo la Gheorgheni si eu nu trebuie sa lipsesc, ca eu am fost alaturi cand i-a fost cel mai greu. Nu i-am promis ca ma duc, dar cred ca o sa fac acest efort sa ma deplasez pana la Gheorgheni, ma simt bine cand vorbesc cu Andrei. Noi doi ne-am vazut in realitate doar o singura data cand a venit la Brasov. Sper sa nu ma insel in privinta lui, sa fie alta persoana decat cea ce pare in acest moment. O sa ma lamuresc eu cat de curand.

Lasă un răspuns

