Cadouri de Craciun de la Fungift.ro

Posted: Decembrie 14, 2013 in Informatii despre mine

banner_xmas2 copie
Intr-un articol anterior v-am povestit ca le-am cumparat celor dragi mie cadouri de Craciun de pe site-ul Fungift.ro. Aceste cadouri le-am primit dupa cateva zile de la comanda. Sunt multumita de ce am luat, setul de machiaj din poza de mai jos din categoria cadouri pentru femei arata super fain. Sunt convinsa ca mamei sa-i placa foarte mult.
Set-machiaj-cu-oglinda-poza-t-D-n-50988-1MG_400x400px
Asa cum va amintiti, din categoria cadouri pentru ibarbarti, -am luat lui tata suportul pentru sticle de vin din poza de mai jos care mi se pare foarte fain acum cand l-am vazut in realitate.
Suport-in-forma-de-sticla-cu-accesorii-de-vin-poza-t-D-n-MA140_1_o_400x400px
Lui fratele meu i-am luat un set elegant de birou din poza de mai jos. Cred asa pixuri nu a avut fratele meu niciodata in mana. Sunt convinsa ca ii va placea mult
Set-elegant-de-birou-poza-t-D-n-pix-stilou-400
Pe acest site in perioada asta inaintea Craciunului puteti sa gasiti o multime de cadouri nostime sau lucruri ce poate insemna o amintire de neuitat sau lucruri foarte utile pentru cei dragi voua la preturi foarte bune. Sunt oferte de toate categorile si pentru buzunarele. Va urez spor la cumparaturi!

Lasă un răspuns

