Pesti de acvariu de la nevertebrate.ro

Posted: Decembrie 12, 2013 in Informatii despre mine

Am un prieten foarte bun care adora pestii. Noi am crescut in acelasi cartier si de zilele noastre de nastere ne vizitam. De cand m-am dus la el prima data, avea pesti in acvariu si era foarte mandru de pestii lui. De mic el avea grija de ei, ii schimba apa din acvariu, le cumpara hrana si tot ce mai trebuia. Eu nu am fost pasionata de asa ceva, eu mi-am dorit sa am pisici si acum am doua frumoase. Prietenul meu in timp si-a inmultit coletia de pesti, si-a luat si mai multe acvariuri numai sa aibe loc pentru pesti, sa aiba cate mai multe specii de pesti. Noi avem mai multi prieteni comuni si intalnim cu totii des in oras si de fiecare data nu se poate sa se abtinr sa povesteasca ceva de pestii lui. Anul asta nu i-a mers prea bine, nu a mai castigat asa bine la servici si la ultima intalnire era suparat ca i-a murit un peste ce-i place mult si nu are bani sa-si ia altul in loc. Acum cateva zile a fost ziua lui si i-am propus prietenilor sa-i cumperam pestele ce-si doreste sa-si ia si n-are bani. Un prieten l-a intrebat cum ii spune la peste, eu imediat am inceput sa caut pe internet sa vedem de unde sa-l luam. Prima oara am fost curioasa sa intru pe wikiperia sa aflu despre pestele Discus. Cea ce am citit a fost foarte interesant. Apoi am cautat pe internet site-uri de specialitate, am gasit o multime, dupa ce am vizitat cateva, am gasit cea ce cautam. Pe acest site se vand o gramada de specii de pesti de acvariu, dar si alte specii cum ar fi creveti sau hrana pentru pesti, am mai vazut ca au si plante specifice pentru un acvariu. Pestele Discus pe care l-am luat impreuna cu prietenii mei pentru amicul nostru cu ocazia zilei lui de nastere, il puteti vedea in poza de mai jos.
Discus-original-Stendker-dark-angel
Prietenul nu s-a asteptat la asa un codou, mai ales pentru ca stia ca noi amicii lui nu prea ne pricepem la pesti si nu suntem pasionati de asa ceva. A fost o petrecere fumoasa, ne-am distrat de minune pana dimineata. Ma simt norocoasa ca am asa prieteni.

Lasă un răspuns

