Fototapet de la Deco-Perete.ro

Posted: Decembrie 12, 2013 in Informatii despre mine

Verisoara cu care ma inteleg cel mai bine dintre toti verii mei. Mama mea se trage dintr-un neam mare si din partea ei am multe rude. Dar cu majoritatea doar vorbesc la ocazii speciale, cum ar fi ziua mea sau ziua lor, cu ocazia sarbatorilor etc. Am cateva verisoare de care sunt mai apropiata dintre care una se intelege foarte bine cu toata familia mea. Eu cu ea vorbim foarte des la telefon, cand am nevoie de ajutor, nu ma refuza niciodata. Ea are un sot care are un servici bun si castiga bine. Asa ca nu duce liipsa banilor niciodata, chiar daca nu arata asta la lume. Acum cateva saptamani a fost ziua fetitei ei si mereu imi spunea la telefon sa-i dau idee ce cadou mai deosebit sa-i ia, fetitei nu-i lipsa nimic. Verisoara stia ca eu imi petrec mult pe internet si spera ca poate vad ceva frumos. A doua zi o prietena ma intreaba ce parere am despre fototapet, ca vrea sa-si cumpere pentru linvrig. Eu habar nu aveam despre ce vorbeste. Imediat am cautat pe wikipedia informatii si mi-a placut ce am citit. Prietena mea mi-a dat si adresa unui site sa intru sa vad ce vrea sa-si cumpere. Cand am intrat pe acest site m-am minunat, stiam ce cadou sa ia verisoara fetitei ei, eram sigura ca o sa-i placa ideea, mai ales pentru ca fata adora povestile Disney. Am sunat-o fericita pe verisoara mea sa-i dau vestea cea buna, ca am gasit cadoul perfect pentru fetita ei. Dupa ce a vazut si ea despre ce e vorba, m-a sunat ca cumpara fototapetul din poza de mai jos.
fototapet-castelul-printesei-colectia-disney~8277659
Era fericita pentru cea ce facuse, era convinsa ca fata ei va fi super incantata cand isi va vedea camera schimbata avand pe un perete povestea ei preferata. Asa si a fost, cand am sunat sa-i spun fetitei la multi ani, mi-a spus ca e foarte bucuroasa pentru ca mama si tata i-a pus in camera ei povestea ce iubea cel mai mult. Se simtea in vocea ei ce fericita era. Am fost si eu bucuroasa pentru ea. Eram sigura ca o sa-i placa mult.

Lasă un răspuns

