Servicii de la Optimizare.biz

Posted: Decembrie 5, 2013 in Informatii despre mine

Vreo trei saptamani nu am fost in apele mele, nu am avut chef de nimic, stateam doar pe internet si vorbeam cu prietenii despre diverse lucruri asa mai mult banale, nimic important. Cred ca aveam nevoie de o pauza sa ma rupt de tot ce faceam. Intr-o seara am inceput sa vorbesc cu un baiat care imi era simpatic, dar cu care nu mai apucasem sa mai vorbesc cu el de mult timp. Stiam ca are si el site si dorea foarte mult sa aiba succes cu acest site. Am fost dezamagita sa aud ca nu mai avea site pentru ca nu a avut succes cu el, nu avea vizitatori aproape deloc pe el. Eu nu de mult am auzit de la cineva de o firma care ofera servicii SEO prefesonale bune, acea persoana folosea aceste servicii si site-ul era foarte sus in motoarele de cautare, avea foarte multi vizitatori. I-am dat si prietenului meu adresa la acest site sa se uite si el despre ce e vorba. L-am indemnat sa incerce din nou sa aiba un site, i-am recomandat sa se uite si pe aceasta pagina, ca n-o va regreta. A doua zi am vorbit iar cu el, inca nu era hotarat ce sa faca, a recunoscut ca cea ce i-am trimis sunt lucruri interesante si este tendat sa-si faca iar un site cu aceste servicii SEO. De atunci nu mai stiu nimic de el, sper ca isi va face un nou site. E un baiat bun ce poate face subiecte atractive pentru oameni, le are cu asta. Nu a avut sansa prima data, nu avea experienta necesara pentru asa ceva. Acum sunt convinsa ca lucrurile vor sta cu totul altfel. Sper sa apuc sa vorbesc din nou cu el si sa-mi dea vesti bune, ca si-a facut site si are succes cu el.

Lasă un răspuns

