Am cumparat cadouri de Craciun de la Fungift.ro

Posted: Decembrie 5, 2013 in Informatii despre mine

banner_xmas2 copie

In sfarsit e decembrie. Pentru mine aceasta perioada a anului e atat de frumoasa deoarece aceste sarbatori ma defineste ca om. Nu cred ca mai exista ceva mai frumos decat sa daruiesti celor dragi o mic cadou si sa vezi pe fata lor bucuria ca nu i-ai uitat sa le faci o surpriza. Imi place atat de mult sa le cumpar familiei mele cadouri surprize. Deja am cautat pe internet site-uri care vand caudouri inedite de Craciun si am gasit unu care mi-a placut mult. Produsele de la fungift.ro mi-au atras atentia si deja m-am decis ce daruri cumpar familiei mele. Mamei mele i-am ales din categoria cadouri pentru femei acest set de machiaj cu oglinda din poza de mai jos” class=”alignnone size-medium wp-image-1191″ /> deoarece ii place mult sa fie aranjata mereu.

Set-machiaj-cu-oglinda-poza-t-D-n-50988-1MG_400x400px

Lui tata si fratelui meu le-am ales cadouri din categoria cadouri pentru barbati. Lui tata i-am luat acest suport din poza de mai jos deoarece ii place sa bea vin.
Suport-in-forma-de-sticla-cu-accesorii-de-vin-poza-t-D-n-MA140_1_o_400x400px

Lui fratele mereu i-am luat acest set elegant de birou din poza de mai jos deoarece el lucreaza la birou la serviciul lui.
Set-elegant-de-birou-poza-t-D-n-pix-stilou-400

Sper sa le placa ce le-am ales, sa se bucurre de darurile mele, sa fie pentru un Craciun de neuitat asa cum e in fiecare an. Abia astept sa vina 24 decembrie, sa facem impreuna bradul si sa ne bucuram de Marea Sarbatoare al Craciunului.

Lasă un răspuns

