Dukan

Posted: Noiembrie 15, 2013 in Conductive-Education

Am un prieten medic care mi-a vorbit intr-o zi cand am fostla un control amanuntit despre dieta dukan. Mi-a povestit absolute toate detaliile referitoare la aeasta metoda de slabit si m-am hotarat sa o incerc si eu. Mi-m stability noi reguli de viata si am reusit intr-un timp foarte scurt sa ajung la freutatea dorita. Aum ma simt foarte bine in pielea mea si consider ca dieta dukan m-a ajutat sa arat foarte bine. Chiar pot spune ca nu am avut un aspect atat de placut niciodata. Ii multumesc prietenului meu medic de fiecare data cand il intalnesc deoarece fara ajutorul sau si fara dieta dukan nu eram atat de fericit acum. Ma uit in fiecare zi in oglunda si ma admir cu foarte mare bucurie in suflet. Ma tem sa nu ajung narcissist in ritmul acesta. Va recomand si voua dieta dukan deoarce este cea mai eficienta si este considerate cea mai buna si de catre medicii nutritionisti din cele mai mari spitale.

Va recomand: dukan

Lasă un răspuns

