Televizoare

Posted: Noiembrie 12, 2013 in Informatii despre mine

Ce ne-am face noi fără televizor şi fără programele difuzate la televizor? Hmm, câţi dintre noi se duc acasă seara şi primul lucru pe care îl fac e să deschidă televizorul? Mulţi nu? O perioadă destul de lungă, de vreo doi ani de zile, eu una nu am avut televizor şi nu prea ştiam ce programe erau la vremea aceea la modă. Şi prin cercurile prin care mă învârteam mă întrebau “Ai văzut nu ştiu ce emisiune?”, zic:” nu, că nu am televizor!”,” nu ai televizor?” – răspundeau toţi în cor. Nu, iar când mă duceam în vizită la ai mei, ori la prieteni considerăm acel obiect pătrat ori dreptunghi o piesă de muzeu. Dar uite că de ceva timp mi-am cumpărat un Smart Tv LG micuţ, nu foarte mare, pe care l-am comandat online de pe Evomag din comoditate bineînţeles.. Un Smart de care sunt foarte încântată. Dar pe care nu îl deschid prea des, din cauza timpului prea scurt.

Va recomand: multifunctionale HP si tableta Mediacom

Lasă un răspuns

