Cea mai buna recuperare

Posted: Noiembrie 12, 2013 in Informatii despre mine

Asa cum am scris si la povestea mea, spitalul de recuperare Peto Intezet din Ungaria mi-a schimbat viata. Precum vedeti in filmuletele de pe youtube ca pune pe fiecare copilas sa mearga indiferent de cat e de bolnav, asa am invatat si eu sa ma ridic in picioare singura si stau in picioare fara nicio problema, sa merg singura in casa, sa urc si sa cobor scarile singura, sa fac lucruri pe care nici nu le visam ca o sa le fac vreodata. Dar care erau foarte necesare pentru traiul de zi de zi al meu. Adica sa pot merge la toaleta cand am nevoie, zi sau noapte fara sa-mi fie teama ca fac pe mine asa cum s-a intamplat in trecut, sa pot merge sa-mi iau un pahar de apa sau ceva de mancare fara sa mai depind de parintii mei. Acum pot ramane fara nimeni acasa fara nicio frica ca as putea pati ceva deoarece stiu ca ma pot descurca singura.
Dupa ce mama s-a chinuit 11 ani sa ma duca la scoala in carut pe ploaie, pe zapada, pe ger, in clasa a 12-a am renuntat la carut si am inceput si eu sa vad cum e sa mergi pe jos, sa mergi cu autobuzul, sa devii o persoana cat de cat normala. Incet incet am prins gustul plimbarilor in oras, in parcuri, in aer liber. Senzatia avuta cand am reusit sa fac pentru prima oara aceste lucruri enumerate mai sus a fost incredibila care o doresc tuturor celor in situatia mea.
De aceea imi dorec atat de mult sa mai ma pot ducein Ungaria pentru a imi indeplini visul pe deplin, e foarte dureros acum sa stiu ca pot merge si afara singura si din cauza banilor sa nu pot continua tratamentul, dar si o mare bucurie si o mare speranta ca intr-o zi voi reusi sa fiu independenta si afara.
Necazul meu cel mai mare este ca mama e din ce in ce mai bolnava si n-o sa mai poate merge mult timp cu mine in Ungaria, nici sa se mai plimbe cu mine afara. Eu imi doresc foarte mult sa am un servici, sa am proprii mei bani, doar pentru aia m-am chinuit sa invat atata. Daca nu pot merge singura cum sa am servici, pe mama nu mai poate face atatea drumuri.
Daca as mai merge inca de 3 ori la Peto Intezet, cred din toata inima ca visul meu s-ar indeplini, as merge si afara singura, dar e foarte greu cu banii deoarece mama fiind bolnava si ne mai putand umbla pe la diverse firme, fundatii etc, mie mi-e foarte greu sa cau sponsor doar pe internet. Lumea e foarte nepasatoare si mai ales neincrezatoare, dar Dumnezeu mi-a aratat de multe ori ca exista si oameni buni care m-au ajutat de foarte multe ori. Le multumesc tuturor celor care m-au ajutat, Dunmezeu sa le dea multa sanatate si fericire!!!!

Lasă un răspuns

