Am cumparat o masina

Posted: Noiembrie 12, 2013 in Informatii despre mine

Se apropie sarbarile si imi doresc foarte mult sa-mi indeplinesc visul de a avea o masina a mea. Necazul este ca anul asta nu prea am strans bani prea multi, asa cum imi facusem planul sa pot cumpara cea ce-mi doresc. Intr-o seara vorbeam cu un prieten pe internet despre aceste ganduri ale mele. El locuieste in Bucuresti si are cam varsta mea. El a fost sincer cu mine si mi-a spus ca am un vis indraznet, m-a sfatuit sa caut pe internet site-uri de acest profil, poate gasesc ceva ce-mi place la un pret bun. Apoi i-a venit o alta idee, si-a adus aminte ca in Bucuresti exisista Trgul Vitan. Eu nu mai auzisem de asa ceva, Daniel a inceput sa-mi povesteasca despre el. Mi-a spus ca in acest targ exista masini de toate tipurile cu preturi bune. El mi-a dat si site-ul de anunturi auto Vitan-auto.ro sa vad despre ce e vorba. Dupa ce am incheiat conversatia cu prietenul meu, am inceput sa ma uit la masini, m-am uitat ore in sir, exista foarte multe masini de vanzare pe acest siste. Vreo 3 zile nu am avut deloc stare, aveam gandul doar la pozele de pe site. Am pus ochii pe o masina, dar nu aveam bani destuli s-o cumpar. Ma tot gandeam la o solutie, cum sa fac rost de bani. Cand aproape renuntasem la gandul ca voi reusi sa-mi indeplinesc visul anul asta, ma suna o verisoara si ma intreaba ce fac. In prima faza nu am vrut sa-i spun ce aveam pe suflet, dar ea a insistat si atunci i-am spus ca am gasit o masina la un pret bun, dar nu-mi ajung banii. Cand i-am zis ce suma imi mai trebuie, ea mi-a spus ca ma imprumuta ea daca cred eu ca ii pot da banii inapoi in timp de 6 luni de zile. Imi doream prea mult acea masina si nu am putut refuza oferta. Voi reusi eu sa strang banii sa-i dau inapoi pana la primavara. In acel moment ma gandeam doar la masina, eram foarte fericita ca o pot cumpara. Dupa cateva zile am mers la Bucuresti s-o vad, totul era ok cu ea, Am luat-o acasa, urmeaza sa-i fac actele pe numele meu.

Lasă un răspuns

