Mobila de calitate de la Tamos

Posted: Octombrie 27, 2013 in Conductive-Education

Am iesit astazi in oras impreuna cu catuva prieteni sa ne uitam prin magazinele de articole de mobilier peste anumite produse, astfel incat sa ne facem o idee cam ce mobila dormitor sa folosim pentru a-l renova. Pot spune ca am cautat cateva ore bune ceva care sa ne placa intr-un final, insa, mi-a facut placere sa stau toata ziua plimbandu-ma, fiindca eram cu prietenii mei.

Revenind la subiect, am gasit, pe internet, niste mobila de la Tamos la preturi exceptionale, mai ales ca in perioada acesta peste tot numai preturi ridicate gaseam, iar calitatea este una foarte ridicata, in ciuda faptului ca pretul pentru un kit de mobilare pentru dormitor complet este foarte avantajos si convenabil.

Aceasta firma se axeaza pe nisa ‘mobila’ de foarte mult timp si au game de produse foarte larga, de la scaune, paturi, birouri pana la mobila pentru bucatarie, canapele si asa mai departe. Este un lucru bun, deoarece avand multe produse majoritatea persoanelor care intra in magazinul lor devin instantaneu clienti tocmai din cauza ca gasesc exact ce au nevoie in magazinul respectiv.

Am ramas placut surprins de faptul ca cei din personalul magazinului respectiv ne-au stat la dispozitie pe tot parcusul timpului in care noi am cautat mobila de dormitor. Au un plus din partea mea pentru acest lucru.

Va recomand cu caldura sa comandati produse de la ei, fie online sau nu, fiindca pun pe primul plan seriozitatea si multumirea clientilor. Acesta este un factor foarte important in atragerea clientilor, iar multe magazine nu aplica deloc acesasta metoda.

 

Lasă un răspuns

