Garduri de beton

Posted: Octombrie 16, 2013 in Informatii despre mine

Ce pacat ca vara a trecut asa repede, macar daca a fi fost o vara cu vreme frumoasa. Eu care ma feresc de caldura, anul asta i-am dus dorul, doar cateva saptamani am simtit ca s-a incalzit afara si m-am imbracat si eu lejer asa cum ar trebui s-o facem cu toti. Imi aduc aminte ca un var de al meu s-a insurat anul trecut si cu banii stransi de la nunta si-a inceput sa-si construiasca in primavara o casa pe un teren primit ca dar din partea parintilor. Si varul meu a dorit sa-si ia ce-i trebuie pentru a incepe constructia. Mai in vara m-a sunat varul sa ma intrebe daca stiu vreun site lucruri ce trebuie la ridicarea unei case. Eu nu am avuse treaba cu chestii de acest gen, dar cum eu petrec mult timp pe internet, puteam sa ma interesez despre ce avea nevoie varul meu. Si asa am facut, am cautat pe internet site-uri de acest profil. Dupa cateva minute mi-a atras atentia un site, mi-a placut ce am vazut acolo. Imediat l-am sunat pe varul meu si i-am spus de site,ca am gasit garduri de beton de pe acest site la preturi bune. Varul si-a notat imediat adresa si a promis ca se va uita. Dupa o saptamana aflu de la o alta ruda ca verisorul meu si-a cumparat gardul de beton mult dorit si a primit comanda dupa cateva zile. Dar pacate din cauza timpului urat, varul nu a reusit sa faca mare lucru la casa. Si una peste alta nici de o toamna prea lunga nu a avut. noroc. Asta e, poate la anul timpul va fi mult mai frumos. Mie personal mi-e groasa de iarna ce ne asteapta. Fiecare anotimp are frumusetea lui. Imi place cand ninge cu fulgi mari si totul e alb. Craciun fara zapada e urat dupa parerea mea.

Lasă un răspuns

