Cazare

Posted: Octombrie 16, 2013 in Informatii despre mine

Eu nu am avut noroc de locuri de munca bune. Si mereu am incercat sa-mi gasesc un servici pe gustul meu. Dar niciodata nu am refuzat sa lucrez undeva anume, mereu mi-a placut sa fiu independenta din punct de vedere financiar fata de parintii mei. De mica, de cate ori am avut ocazia sa castig ceva banuti, n-am ratat niciodata sansa. Anul trecut in decembrie se pare ca a dat norocul peste mine. In sfarsit am obtinut un loc de munca foarte bun, adica am fost numita editor la o editura din Brasov. Asta era cel mai frumos lucru ce mi s-a intamplat de multa vreme. Din ianuarie lucrez cea ce imi place si incet incet a fost apreciata de sefii mei, mi s-a dat din ce in ce mai multe responsabilitati. Nu e usor cea ce fac, uneori lucrez toata ziua, dar macar o fac cu placere. Acum o luna seful m-a anuntat ca o sa reprezint editura la un targ de carte din Bucuresti. Am fost foarte surprinsa de acest lucru, seful mi-a zis sa-mi caut cazare singura. Pana sa plec am avut foarte multe de aranjat,
a fost prima mea plecare si, nu stiam ce sa fac in primul rand. Cazarea am lasat-o la urma, am rugat o colega sa ma ajute sa gasesc un hotel unde sa stau. Ea mi-a dat o adresa de site, sa intru acolo sa-mi aleg cea ce vreau. Cand am intrat pe acest site am dat peste o multime de oferte bune, mi-a fost greu sa ma decid unde ma voi sta. Dar in cele din urma a trebuit sa aleg un hotel. Ma rugam ca totul sa fie bine in aceasta prima deplasare a mea in. Acum va pot spune ca a fost cea mai frumoasa experienta din viata mea. I-am multumit colegei mele ca m-a ajutat cu cazarea si ea m-a sfatuit sa tin minte site-ul asta, ca voi mai avea nevoie de el. Sper sa aiba dreptate.

Lasă un răspuns

