Rochii frumoase

Posted: Octombrie 9, 2013 in Informatii despre mine

Eu am copilarit la bloc si pe scara noastra erau multi copii de varsta mea, dar prietena mea cea mai buna statea cu un etaj mai jos, ne intelegeam foarte bine, nu putea sa ne stam despartite o zi. Desi la scoala nu am invatat in aceeasi clasa, apoi nici la acelasi liceu, noi doua am ramas la fel de bune prietene. Numai in timpul facultatii ne-am despartit pentru ea a plecat sa studieze cu bursa in strainatate. Dar cu ajutorul internetului continuam sa vorbim des..â Si+a dorit mult sa nu revina in tara, s-a chinuit sa reuseasca sa ramana acolo. Si norocul nu a ocolit-o, a cunoscut un baiat bun cu care are o relatie de mai multa durata. Anul asta s-au hotarat sa se casatoreasca si sa faca nunta in tara si sa ma puna pe mine domisoara de onoare. Eu m-am bucurat, dar trebuia sa ma pregatesc sa fiu la inaltime. In dulap nu aveam nicio rochie cu care sa ma pot imbraca, doream ceva special. O colega de serviciu mi-a spus ca o prietena de a ei si-a cumparat cateva rochii de seara superbe de la Trendylook. Imediat cum am avut timp am intrat pe internet sa vad despre ce e vorba pe acest site. Cand am dat click la rochii, am fost incantata de cea ce vad, imi placeau toate. Nu am putut sa refuz asa o ocazie sa-mi cumpar si eu o rochie care o visam de multa vreme. Nunta prietenei era motivul cel mai bun pentru a-mi indeplini aceasta dorinta. A fost greu sa aleg, dar in final am facut-o si abia am asteptat sa vina comanda acasa sa probez rochia, sa vad daca imi vine bine. Nici nu se putea sa fac o alegere mai buna. La nunta toata lumea mi-a spus ce eleganta sunt, multe m-au intrebat de unde am luat rochia. Acea zi a fost frumoasa din toate punctele de vedere, prietena mea a avut o nunta asa cum isi doreste toate fetele. Ma bucur pentru ea.

Lasă un răspuns

