Vacanta la Viena

Posted: Octombrie 8, 2013 in Informatii despre mine

Anul asta mi se va indeplini inca un vis, acela sa fiu de Anul Nou la Viena, un oras care imi doresc mult sa-l vizitez. I-am spus iubitului meu din vara ca eu o sa caut mereu pe internet sa gasesc o oferta buna pentru a-mi face si aceasta bucurie. Le-am spus la toti ce ma cunoaste, familiei, colegilor de servici, prietenilor, rudelor, sa ma anunte daca aud despre o oferta buna. Intr-o zi o verisoara imi da un sms pe telefon s-o sun cand am timp, ca are ceva sa-mi spuna. Atunci eram foarte ocupata la servici si nu am putut vorbi cu ea. Apoi am uitat de mesaj, am avut si acasa o multime de lucruri de facut. Pe la ora 9 seara ma suna tot ea si ma cearta de ce nu i-am dat telefon asa cum a zis ea. Eu eram franta de oboala si nu prea aveam chef de vorba.Verisoara era curioasa sa stie daca am auzit de agentia de turism Murat Turism. Eu la ora aia nu prea stiam daca auzisem sau nu, i-am promis ca a doua zi o sa caut pe internet sa vad despre ce e vorba. Am reusit sa intru pe site-ul muraturism.ro abia dupa doua zile si dupa cateva minute de studiere, mi-am dat seama de ce verisoara mea a insistat atat de mult sa vad acest site. Nu-mi venea sa cred ca gasisem cea ce doream atat de mult, aveau oferta ce imi trebuia mie sa-mi indeplinesc visul de a petrece Anul Nou la Viena. Am fost asa fericita , n-o sa uit ziua aceea prea curand. Am sunat-o pe verisoara mea sa-i multumesc pentru ca m-a anuntat ca exista aceasta oferta. Acum ma rog la Dumnezeu sa nu se intample nimic rau pana in decembrie cand trebuie sa plec impreuna cu iubitul meu la Viena sa petrecem cele mai frumoase zile din viata noastra. Sper ca totul o sa fie bine pana atunci. Mie nu mi-a placut niciodata sa-mi fac planuri de viitor, ca nu stie ce se intampla cu noi nici in ziua ce va veni.

Lasă un răspuns

