Motoare electrice

Posted: Octombrie 8, 2013 in Informatii despre mine

Zilele trecute ma suna o matusa cu care nu mai vorbisem de mult, m-am si mirat de telefonul ei. Ma intreaba ea ce mai fac eu si familia, cu ce mai ocup. Dupa aceste intrebari de politete ma roaga frumos s-o ajut cu ceva. O verisoara i-a spus ca eu stau mult pe internet si stiu sa caut anumite lucruri cand am nevoie. Aceasta matusa numai cand vrea ceva de la noi ne suna. Dar nu am putut-o s-o refuz, familia ei avea o mica afacere si nu stiu ce s-a intamplat, ca aveau urgent nevoie de cateva motoare electrice si nu stiau de unde sa cumpere sa fie de calitate buna. M-a rugat pe mine sa caut cele mai bune site-uri care vinde asa ceva, ca eu am mai timp liber, matusa se vaita ca niciunu din familie care se pricepe la internet sunt foarte ocupati. Nu era mare lucru ce ma rugase sa fac. Cum am inchis telefonul, am deschis calculatorul si am inceput sa caut, cel mai interesant site mi s-a parut Sidelecto.ro deoarece are oferte de motoare de la produtorii cei mai buni din tara. Eu mereu am fost de parere ca cea ce se produce in Romania sunt produse care se merita cumparate cel mai mult. Asa ca la acest site m-a oprit, am sunat-o pe matusa sa-i spun ce am gasit si ce recomandare ii fac. Ea nu m-a contrazis, mi-a multumit ca am cautat-o asa repede. Eu nu prea credeam ca va face cea ce am spus, dar nu prea imi pasa, eu mi-am tinut promisiunea si gata. Ieri m-a sunat din nou, iar mi-a multumit, era fericita ca se rezolvase problema cu motoarele, cumparase de pe site-ul pe care i-am recomandat eu si familia era bucuroasa de de cea ce luase. M-am bucurat sincer pentru ei ca totul era in ordine acum. Este pentru prima oara ca aceste rude recunoste ca i-am ajutat si noi cu ceva.

Lasă un răspuns

