Cum sunt fetele din prezent

Posted: Octombrie 8, 2013 in Informatii despre mine

Saptamana trecuta eram la servici. Ma impac foarte bine cu colegele mele, intotdeauna reusesc sa ma faca uit de necazurile de acasa. O colega incepe sa ne spuna ca are o prietena care tot se vaita ca fiica ei nu-si gaseste de lucru. Fata visa sa fie model, dar nu prea a reusit sa intre in domeniu modei. Mama ei a sunat-o pe colega mea fericita ca in sfarsit fiica-sa s-a angajat. A vazut undeva un anunt ca fac angajari la o firma ce are un videochat pe internet. A fost acceptata imediat, fata nu era proasta, avea cunostiinte de limba engleza, stia si cu calculatorul ce sa faca, era o fire vesela, mereu a stiut sa faca in asa fel incat sa fie placuta de persoanele din jurul ei. Se pare ca acest videochat din Bucuresti e destul de cunoscut in randul tinerilor. Colega spune ca copiii vecinilor ei stiau de el. Eu m-am mirata toata cand am auzit asta. Cum eu nu folosesc internetul prea des, doar cand am nevoie de o informatie exacta.
Dupa ce a povestit colega despre fata prietenei ei, ma tot gandesc, cum o fi sa ai asa un loc de munca. Si de curioasa am intrat pe internet sa vad si eu ce se face la un videochat, imi ramase in minte numele site-ului spus de colega mea. Sincer sa fiu ma astepteam la ce e mai rau, dar dupa cateva minute de stat pe site, nu mai aveam asa o impresie rea. Cred ca nu toata lumea e facuta pentru asa ceva. De exemplu o fata care e mai retrasa si nu zambeste mereu, nu cred ca are vreo sansa si daca e foarte frumoasa. Dar in ziua de azi, fetele nu mai sunt cum erau pe vremea mea, mai rusinoase, care visa la o familie. Acum fetele au tupeu,se fac frumoase de mici, lucreaza numai ce vor ele si unde vor. Si este foarte bine ca se intampla asa, cea ce a povestit colega mea nu mi se pare un lucru rau, fata nu face nimic rusinos.

Comentarii
  1. Valentina spune:

    Dar totusi, nu e mai bine sa incurajam fetitele sa gaseasca ceea ce le place in viata… din sfera munca intelectuala si nu sa-si utilizeze corupul pentru a-si castiga existent?

Lasă un răspuns

