Clipe pe care nu le voi uita niciodata

Posted: Octombrie 8, 2013 in Informatii despre mine

In vara anului 1993, fratele meu a primit o combina muzicala din Germania. Noi pe timpul acela aveam doar un amarat de aparat radio care nu prea mergea. Atunci fratele meu a inceput sa faca rost de casete cu muzica printre care era una pe care scria mare Roxette. Eu habar nu aveam de formatiile straine pentru nu aveam unde sa le ascult. Doar un cantec mi-a trebuit sa aud cu Marie si Per si m-am indragostit de muzica lor, asculteam caseta in fiecare zi. Nu stiam cine sunt, cum ii cheama sau ce canta. Avand probleme de sanatate, m-am dus la scoala mai tarziu si destinul a facut sa nu invat engleza, ci franceza si germana. Pentru mine muzica a fost intotdeauna a fost un medicament, ascultand Roxette uitam de toate necazurile pe care le aveam in viata de zi cu zi. Mai tarziu i-am cunoscut pe Marie si Per in videoclipuri, datorita lor am inceput sa invat engleza singura. Eram curioasa ce spun in cantece, simteam ca sunt versuri frumoase asa cum imi plac mie, primele mele cuvinte rostite in engleza au fost “ I love you “ de la Joriyde.
Anii au trecut, am crescut, am terminat liceul, facultatea, a venit epoca internetului unde posibilitatile mele de a asculta erau mult mai la indemna. Deseori luam pauza de la invatat si puneam muzica sa ma relasez, dar niciodata nu am fost tendata sa citesc despre viata privata a unui artist. Credeam ca Roxette n-o sa mai cante niciodata, dar nu stiam motivul adevarat, am crezut ca s-au despartit. M-am bucurat tare mult cand am aflat ca incep un turneu mondial anul trecut, am fost foarte trista ca eu nu pot merge la Bucuresti la concert, sanatatea mea nu-mi permitea acest lucru. Dar totusi eram bucuroasa ca s-au hotarat sa ne viziteze tara.
In ianuarie treceam printr-o perioada mai grea si asculteam Roxette sa ma simt mai bine si intamplator sau nu dau de un interviu cu Marie. Eu mai sunt pasionata de mica si de literatura si din clasa a XII-a am inceput sa scriu povesti imaginate de mine. De multa vreme aveam in minte o poveste care nu doream s-o atern pe hartie pentru ca scriu incet si era de muncit mut, nu aveam nicio motivatie s-o fac. Dar acel interviu cu Marie m-a socat dintr-un singur motiv, cea ce spunea ea acolo era un fragment din povestea mea imaginara. Asta m-a determinat sa caut toate materialele cu ei doi, sa aflu cat mai multe despre povestea lor, cu cat citeam mai mult povestea mea era si povestea lor. Asta m-a facut sa-mi doresc sa incep sa scriu cartea, visam sa mai vina inca odata in Romania cand eu o sa fiu mai bine cu sanatatea ca sa-i pot auzi si vedea live. Cand s-a auzit ca vine la Cluj asa m-am bucurat, desi nu indrazneam sa ma gandesc inca ca pot fi si eu acolo la concert. Cand s-a confirmat ca vin am fost fericita, ma gandeam la o solutie cum sa ajung la Cluj. Cand au anuntat ca incepe sa se vanda biletele, n-am mai rezistat si am inceput sa plang si i-am implorat pe fratele meu si pe mama mea sa ma ajute sa ajung la concert. De atunci m-am tot rugat la Dumnezeu sa nu se intample nimic rau in familie pana pe 19 iulie ca sa reusesc sa merg la concert. Imi mai doream foarte mult ca si cartea mea sa ajunga la Marie si la Per, am muncit mult la ea. Am sperat pana in ultimul moment ca prin fanclub mi se va indeplini si acest vis, dar nu s-a putut din pacate.
Nici nu stiam cum voi reactiona cand ii voi auzi, am fost emotionata la inceput, dar apoi am inceput sa ma bucur de fiecare nota muzicala, de fiecare cuvant spus. Nici nu se compara cum se aude live si cum se aude pe internet. Am simtit ca timpul sta in loc pentru mine in acele 100 de minute. La fiecare cantec simteam o explozie de bucurie in mine, vocea lui Marie ma facea sa plutesc. Asa ceva nu mai am simtit niciodata, toata noaptea nu am putut dormi, eram prea fericita. N-o sa uit niciodata aceste 100 de minute de vis. Marie si Per vor ramane pentru totdeauna in inima mea. Le multumesc ca s-au intors din nou pe scena si ca si-au tinut promisiunea sa revina in Romania.

Lasă un răspuns

