Sportul e o mare pasiune de a mea

Posted: Octombrie 3, 2013 in Informatii despre mine

Cine ma cunoaste bine, stie ca mie imi place sportul mult. Nu stiu daca eram sanatoasa, practicam vreun spoert anume si nici macar nu stiu ce alegeam sa fac deoarece mie imi place mai multe sporturi in mod egalDaca ma intreaba cineva de ce am aceasta pasiune, nu pot sa raspund, imi place de cand ma stiu si habar nu am cum era viata mea fara sport. Asta mi-a facut viata mai frumoasa, mai vesela, m-a facut sa fiu activa si eu asa cum sunt sportivii de performata. De a lungul anilor am avult multi sportivi preferati si antrenori pe plan international, dar si pe plan national.In anii 90 sportul romanesc era inca puternic. Romania era renumita in lume prin sport. In cateva discipine sportive faceam legea cum ar fi gimnastica artistica sau conotajul. Nadia Comaneci si Elizabeta Lipa au fost votate cele mai bune sportive al secolului 20 in discipa lor sportiva. Pe Lipa am prins-o s-o vad in competii europe, mondiale si olimpice unde de cele mai multe ori ma bucuram ca se aude imnul tarii noastre. Pe Nadia nu am pucat-o s-o vad la gimnastica, dar printre primele mele carti citite cand am invatat sa citesc a fost cartea scrisa de Ioan Chirila cu povestea Nadiei Era sa-l uit pe Ilie Natase care a fost nr 1 din lume la tenis, ce mi se pare acum ceva incredibil, tenisul e pentru mine un medicament. M-am bucurat de Andrei Pavel in anii 90, dar am avut o mare favorit in acesi si anume Pite Sampas care il avea ca rival pe Agasi
Sportul era pentru mine alaturi de muzica, un medicament de relaxare, imi petreceam mult timp invatand deoarece imi doream foarte mult sa dovedesc ca pot face fata unui regim normal dintr-o scoala. Faceam pauza sa ma uit la o cempetitie, la o partida de tinis, la un meci de fotbal.
Precum spuneam , in anii 90 am putut sa ma bucur de performantile sportivilor romani la gimnastica, la schima, atletism, la canotaj, la caiac-conoe. La olimpiade mereu ieseam in primii 15 la nr medalilor, dar din pacate anii au trecut, in sportul nostru nu s-a investit nimic pe langa alte tari au investit puternic, au inteles ca prin sport isi faci tara cunoscuta si respectata de toata lumea.
Desi performatii romanesti apar din ce in ce mai rar, eu tot ma uit la sport la fel de mult.

Lasă un răspuns

