Sunaria de telefon

Posted: Septembrie 28, 2013 in Informatii despre mine

De multi ani de cand am telefoane care pot eu sa schimb sonaria la mobil, aveam drept sunarie un cantec foarte drag mie. Ma refer la cantecul Margheritando Il Cuore ce il canta Ambra Angilioni. Am cunoscut-o pe Ambra in 1995 la tv pe rai unu, avea o emisiune de diverstiment cu tineri, nici ea nu avea 18 ani.In acea perioada ea scos un album si fratele mi l-a luat de ziua mea. Margheritando Il Cuore este un cantec ce m-a fermecat si l-am avut drept sunorie la mobil pana anul asta cand am aflat de Helene Fischer din Germania ce m-a facut sa bucur inca odata de muzica noua de o calitate foarte buna. Dar un cantec m-a atras atentia mai mult decat alte cantece ce le canta Helene.
Cantecul se numeste Everything I Need in engleza si in germana Mitter in Paradis. Asa vmult imi place acest cantec cum suna, versurile lui incat am renuntat la Ambra dupa aproape 20 de ani si am pus drept sunarie cantecul Helenei si nu-mi pare rau. Cand imi suna telefonul, imi place cum suna.
Dupa parerea mea Helene Fischer va deveni o mare vedeta mondiala, are un talent foarte tare, are o voce superba. Eu sunt hotarata sa fac ce pot ca sa fie cunoscuta si la noi in tara.

Lasă un răspuns

