Lapte cu banane

Posted: Septembrie 28, 2013 in Informatii despre mine

De multa vreme vad in filme ca se bea shake cu banane, cu ciocolata sau alte fructe. Intr-o zi m-am hotarat sa incerc si eu eu sa fac sa vad cum e. Pe internet spune ca se pune si valinie, nu e obligatoriu. Eu pun daca gasesc prin casa.
Asa ca am pus in robot o cana de lapte, o banana si un pachet de zahar valiniat si am dat drumul sa le amestece. Cand am giustat, mi-a placut foarte multi. Din ziua aceea bea si eu lapte in fiecare, asa aveam nevoie de calciu. Incercati si voi.

Lasă un răspuns

