Containe moduale

Posted: Septembrie 28, 2013 in Informatii despre mine

Cel mai bun prieten al meu ma suna intr-o zi si ma roaga sa intru pe internet sa caut site-uri cu containele moduale si apoi sa-l sun sa-i spun ce am gasit. El stia ca eu imi petrec mult timp pe internet si o sa-l ajut daca ma roaga, are incredere in mine ca ii zic informatii exacte. Eu aveam ceva de facut in momentul acela, dar dupa ce mi-am terminat treaba, am inceput sa caut site-uri cu ce mi-a spus prietenul meu. Am gasit mai multe site-uri cu containele, dar unu mi-a atras atras atentia mai mult ca altele si l-am studiat mai mult. Mai pe seara m-a sunat amicul sa ma intrebe ce m-a rugat. Eu i-am povestit ca am petrecut vreo 2 ore pe internet sa-i caut lui site-uri cu containele, i-am enumerat mai multe nume si i-am mentionat ca am vazut cateva modele foarte interesante de containere pe site-ul www.bogaxa.ro. Prietenul a inceput sa se bucure , mi-a multumit si apoi a inchis. Era nebdator sa intre pe bogaxa.rao sa vada despre ce e vorba, ii trebuia urgent aceste containele moduale. Eu nu am mai stiut nimic daca i-am fost de folos sau nu, daca a rezolvat problema, pana cand m-a sunat el sa ma invite la un suc in oras. Atunci mi-a povestit ca chiar din seara aceea cand i-am dat adresa site-ului a comandat cea ce ii trebuia. Bogaxa avea oferte interesante asa cum i-am spus si eu. De cand ne cunoastem ,el mi-a cerut mereu sfaturi in tot cea ce face si intotdeauna imi dadea dreptate. Imi spune de cate ori ne intalnim ca e norocos ca m-a cunoscut pentru ca cu ajutorul sfaturilor mele ii merge bine in afaceri. Dar eu nu simt ca fac mare lucru. Ma bucur ca este prietenul meu cel mai bun.

Lasă un răspuns

