Anul asta fara tratament

Posted: Septembrie 28, 2013 in Informatii despre mine

Din pacate anul asta nu pot sa fac tratamentul pe care am atata nevoie pentru ca anul asta am avut probleme cu banii si nu am gasit nicio solutie sa fac rost de suma necesara sa vina din nou la Brasov la mine acasa cea care ma ajuta din 2011.
Spre ca la anul sa am mai multe reusite si o sa strang banii necesari pentru ar putea face tratamentul macar 1o zile.
Oricum eu sunt multumita de starea mea fizica, muschii mei sunt inca relaxati, pot sa merg pe bicicleta medicala 10 km in aproape 40 de minute
Dar daca venea Olga sa facem tratament intensiv 5 ore pe zi, 10 zile eu eram mult mai bine, faceam inca un pas spre dorinta mea cea marea, sa merg si afara singura, sa fiu total independenta si afara.
Din pacate nu facem mereu numai cea ce dorim, mai sunt momente in viata in care trebuie sa facem cea ce trebuie fara regrete si sa ne bucuram de viata asa cum e ea, cu bune si rele.

Lasă un răspuns

