Optimizare seo

Posted: Septembrie 27, 2013 in Informatii despre mine

De cand am descoperit lumea internetului, am inceput sa-mi doresc sa am si eu un site unde sa scriu informatii interesante pe care oamenii sa le citeasca cu mare drag. Acum doi ani mi-am indeplinit acest vis, o prietena cunoastea pe cineva care ma putea ajuta sa-mi construiesc site-ul meu. Intr-o saptamana a fost gata facut, urma sa ma invat sa scriu articole frumoase care sa atraga cititori. Inceputul a fost greu,nu prea era nimeni interesant de cea ce scriu eu si erau zile in care era gata sa renunt sa mai pun articole pe site, ma gandeam ca muncesc degeaba.
Intr-o zi m-am plans unei prietene si mi-a promis ca o sa incerce sa ma ajute. Eu nu intelegeam ce vrea sa spuna, dar a doua zi m-a sunat sa-mi zica sa caut pe internet site-ul target-web.ro si sa citesc cu atentie ce scrie acolo.. Dupa o jumatate de ora iar m-a sunat sa ma intrebe daca am intrat pe site, un prieten bun cu ea asigurat-o ca o sa am servicii de calitate de la Target-Web. Atunci am citit mai cu bagare de seama. In final am inteles ca acest site se ocupa cu promovarea site-urilor pe google sau pe platformele social media cum ar fi Facebook, Twitter, Youtube, bloguri, forumuri etc. Era tot cea ce imi trebuia, i-am dat telefon prietenei mele si i-am multumit pentru aceasta idee minunata. Apoi am luat legatura cu cei de la Target-Web, ei imediat au inceput sa lucreze la site-ul meu, sa-l faca cat atractiv pentru oameni, au structurat site-ul meu altfel incat sa fie in topul motoarelor de cautare, sa am calitate buna la link-uri. Asa am reusit sa-mi fac site-ul popular, sa fie citit de catre lume, multi oameni ma felicita pentru informatile pe care le ofer. Am recomandat cu incredere servicile de web design de la Target Web unui alt prieten care tot ma intreba mereu cum a reusit sa am asa un trafic mare cu site-ul meu intr-un timp asa de scurt. Nici el nu auzise ca exista oameni profesionisti care te poate ajuta si in acest sens, sa ai un site popular pe motoarele de cautare de pe internet.

Lasă un răspuns

