Obiecte personalizate

Posted: Septembrie 27, 2013 in Informatii despre mine

A fost ziua celei mai bune prietene a mea care din pacate nu locuieste aproape de mine. Eu sunt din Brasov si ea din Maramures si niciuna nu avem bani sa plecam de acasa. Internetul ne ajuta sa comunicam in fiecare zi, sa ne cunoastem din ce in ce mai bine. Cum se aproapia ziua ei de nastere, ma gandeam ce surpriza as putea sa-i fac. O alta amica mi-a dat o idee tare buna, sa-i trimit cu ajutorul unui site o felicitare personalizata. Amica asta a zis ca si-a luat un tricou personalizat excelent de pe acest site. Am intrat imediat pe site-ul tiparo.ro sa vad despre ce e vorba. Am observat ca sunt multe lucruri interesante, cum ar fi cadouri personalizate, calendare, invitatii pentru nunta, albume foto, tickere, tablouri etc.

Dupa am studiat site-ul, apoi m-am dus la felicitari, sa aleg una pentru prietena mea, mi-a fost greu sa aleg una pentru ca imi placeau mai multe si doream sa fie o felicitare perfecta, sa-si aminteasca mereu de mine cand o priveste amica mea. In cele din urma m-am hotarat sa ma opresc la una s imediati am trimis-o prietenei mele. Speream ca o s-o surprind placut. Asa si a fost, amica mea a fost tare bucuroasa cand a primit-o chiar de ziua ei.

Stiam ca sefa mea de la servici are o pasiune pentru tablouri, intr-o zi mi-am adus aminte sa-i spun ca am vazut niste tablouri super interesante la Tiparo. Dupa cateva zile sefa mi-a zis ca a intrat pe site si a comandat un cadou personaliizat pentru cineva.
De ziua mea de nastere, prietena mea mi-a intors surpriza. Nu stiu cum a aflat de tiparo, dar m-am trezit la usa cu o felicitare personalizata care culmea mi-a placut mult de prima oara cand am intrat pe site.

Lasă un răspuns

