Aparate de sudura

Posted: Septembrie 27, 2013 in Informatii despre mine

Tatal meu s-a apucat sa schimbe gardul la casa de la tara. Ne-am gandit sa il facem din fier fiindca este mai rezistent si mult mai sigur. Imi place sa am un gard cat mai frumos iar cele din lemn se duc cu timpul din cauza apei si a altor factori. Cel din fier il vopsesti si nu mai ai nici o problema. Ca sa sudam tevile am cumparat de la covera un aparat de sudura foarte bun. Sunt multumit de acest produs fiindca am reusit sa sudam foarte mult cu el si nu s-a stricat. Ma asteptam sa am vreo surpriza dupa 12 ore de lucrat incontinuu cu el insa m-am inselat si asta este bine. Mai mi-am luat de aici si o motocoasa. Se misca foarte bine si pot sa cosesc cu ea pe orice teren denivelat. Merge perfect si nici nu consuma prea mult. Iti recomand si tie sa incerci produsele de la covera. Intra si tu pe cel mai tare site.

Va recomad: motocoasa si aparat de sudura

Lasă un răspuns

