Accesorii auto

Posted: Septembrie 27, 2013 in Informatii despre mine

Acum cativa ani tata a convins-o pe mama sa cumpere o masina noua in rate. Dupa multe discutii mama a acceptat.Tata imediat a inceput sa faca actele pentru credit. A fost o zi foarte frumoasa din viata noastra de familie, atunci cand am reusit sa aducem masina acasa. Parintii mei a platit rate 5 ani de zile, din fericire in acest timp nu am fost nevoiti sa schimbam nimic la masina, numai ce a fost necesar.
Acum dupa ce s-au terminat ratele, tata si-a dorit s-o echipeze pe comoara sa cu hunse pentru scaune, hunse pentru volan. M-a pus pe mine sa caut pe internet o oferta buna. Un prieten m-a sfatuit sa intru pe site-ul Tuningautoaccesorii.ro sa ma uit daca imi place ce oferte gasesc. Cand am intrat pe acest site am observar ca are o multe de lucruri pentru o masina. L-am chemat si pe tata sa se uite si sa aleaga cea ce vrea sa cumpere. Dar in loc sa se uite numai la hunse pentru scaune si hunse pentru volan, el a inceput sa-mi spuna, da click aici, apoi la urmatoarea categorie de produse si tot asa a facut pana a vazut toate produsele de pe site. Mama deja era nervoaza pentru ca stia cum e tata, ca o sa doreasca sa cumpere mai multe decat a promis. Asa si a fost, m-a pus sa iau pe langa hunsele, capace pentru roti, stregatoare pentru geamuri si covorase dedicate. Parca era un copil care era incujurat de jucarii si nu putea sa aleaga una singura.
Cand a sosit comanda acasa, tata a stat afara pana seara, a montat pe masina tot ce luasem si spoi a intrat in vorba cu un vecin, i-a povestit ca si-a facut masinuta lui mai frumoasa cu ajutorul
site-ului tuningautoaccesorii.ro. Tata a fost toata viata lui pasionat de masini

Lasă un răspuns

