Un nou logo pentru site

Posted: Septembrie 26, 2013 in Informatii despre mine

1170711_381813195277907_1599321757_n
Asa cum stiu cei care ma cunosc bine, eu am un site http://www.informatii-pretioase.ro de aproape 2 ani si la inceputul anului mi-am facut si o pagina de facebook cu acelasi nume pentru a-mi promova articolele scrise pe site. In acel moment coloboram cu un baiat care are o asociatia. Eu l-am lasat sa pune pe site-ul meu tot cea ce vrea in legatura cu asociatia lui. Ele a pus pe sie un logo frumos cuu o inima prinsa in 2 maini.Cand nu ne-am mai inteles, el nu a mai avut treaba cu site-ul si tot ce pusese el acolo a ramas asa. O vreme nu m-a deranjat aceste lucruri, eu am scris in continuare articole si spre marea mea surprindere pagina mea de facebook primea tot mai multe linkuri care imi producea o mare bucurie.
Intr-o zi m-am hotarat sa schimb fata site-ului, ii venise vremea sa fie pe el doar cea ce faceam eu, nu si altii. Prietenul ce m-a ajutat cu site-ul mi-a promis ca imi va face un logo frumos si dupa cateva zile m-a cautat ca a facut 3, sa-mi aleg unu. Nu ma astepteam sa fie atat de reusite. dar unu mi-a atras atentia din prima si imediat m-am hotarat ca acela va fi noul logo al site-ului meu
In prezent sunt foarte multumita de site-ul meu, am peste 1570 de link-uri la pagina de facebook, lumea imi multumeste pentru informatile oferite, distribuie mai departe cea ce ce citesc. Asta am visat cand am cumparat domeniu de internet si gazduire, sa reusesc sa le ofer oamenilor informatii noi pe care sa-i ajute la nevoie pe ei sau pe cei apropiati lorIi multiumesc lui Dumnezeu pentru asta!

Lasă un răspuns

